Tu Mięsna Paczka, jeden z najszybciej rozwijających się start-upów DTC w polskim e-commerce spożywczym!
Pomagamy naszym Klientom dbać o swoje zdrowie dostarczając świeże, certyfikowane, ekologiczne produkty, z wygodną dostawą 📦 do każdego zakątka kraju. Przełomowo zmieniamy rynek, promując ekologiczne rolnictwo, a to wszystko zgodnie z naszą unikalną kulturą organizacyjną.
Tworzymy zespół „Spinaczy” – osób ambitnych, wielozadaniowych, chcących się intensywnie rozwijać, robiąc przy tym coś wartościowego dla innych.
Chcesz dołączyć do zespołu Mięsnej Paczki i być częścią ogromnego sukcesu?
Jeśli jesteś osobą:
- ambitną, głodną sukcesu i szukasz miejsca, które da Ci możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami,
- której zachowanie cechuje: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga,
- która jest gotowa na zwrotny moment w swojej karierze,
Zapraszamy do zespołu!
Dołącz do Nas, jeśli praca w jednym z najszybciej rosnących start-up’ów z branży e-commerce w Polsce brzmi dla Ciebie jak fantastyczna przygoda! 🚀
Za co będziesz odpowiadać?
- Realizacja strategii Influencer Marketingu Mięsnej Paczki.
- Aktywne poszukiwanie nowych Twórców oraz Partnerów do współprac (w różnych modelach, np. Cost Per Sale, Flat Fee, Mixed) – research oraz analiza, czy dana współpraca przyniesie i przynosi pożądany efekt sprzedażowy 💰
- Dbanie i rozwijanie bazy Twórców i Partnerów, z którymi już współpracujemy.
- Budowanie głębokich i długoterminowych relacji z Twórcami, Influencerami, Partnerami Marketingowymi Mięsnej Paczki.
- Samodzielne dogrywanie a potem koordynowanie współprac, czyli:
- negocjowanie warunków, podpisywanie umów,
- opracowywanie brief'ów dla Twórców,
- wysyłanie Paczki do Twórców,
- akceptowanie lub poprawianie materiałów dostarczonych przez Twórców,
- dogrywanie terminów publikacji materiałów,
- pilnowanie harmonogramów publikacji,
- analizowanie wyników oraz efekty współprac.
Jakich umiejętności i doświadczenia szukamy?
- Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze Marketingu lub Sprzedaży.
-
Bardzo dobra znajomość rynku influencerskiego oraz panujących na nim trendów.
- Biegłość w tematyce mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, YouTube, podcasty, TikTok i inne.
- Bardzo dobra znajomość Google Sheets/ MS Excel.
Docenimy również:
- Doświadczenie w Influencer Marketingu po stronie klienta.
- studiowanie na kierunku związanym z marketingiem.
- Zainteresowanie branżą e-commerce’m.
Prace w kulturze organizacyjnej łączącej biznesowe podejście z życzliwością i równowagą.
- Z widocznym przełożeniem swojej pracy na efekty, które widać i czuć.
- W energodajnej atmosferze.
- Razem - bo z setkami codziennych mikro momentów między nami.
- Zgodnie z naszymi wartościami (uczciwie, życzliwe, zaradnie, rzetelnie).
- W intensywnym, szybkim środowisku, które daje poczucie sprawczości.
- Z Zespołem:
- któremu się chce,
- który ma wspólny cel,
- który ma śmiałe ambicje być najlepszymi.
Jeśli męczą Cię, powolne procesy, niezdrowa kultura pracy, brak rozwoju i nuda, u Nas poczujesz się lepiej! 😎
Warunki współpracy:
- Umowę UZ lub B2B.
- 26 dni płatnych nieobecności w roku.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med.
- Dofinansowanie karty sportowej: MultiSport.
- Zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦.
Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny, załącz swoje CV.
Proces rekrutacyjny:
Etap 1: 15-minutowa rozmowa telefoniczna z naszą HRBP.
Etap 2: Spotkanie z Martą, naszą Influencer Marketing & Social Media Project Manager
Etap 3: Reference Check
Etap 4: Oferta!
Kulisy pracy w Mięsnej Paczce!
Sprawdź nasze publikacje opowiadające o kulturze Mięsnej Paczki.
Materiały znajdziesz na naszym profilu LinkedIn [KLIK].