Jesteśmy firmą, która dostarcza oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami wspierające administrację, wspólnoty mieszkaniowe oraz samych mieszkańców. Jesteśmy również twórcami e-kartoteki - największego portalu mieszkańca w Polsce.
Do naszego zespołu marketingu szukamy Graphic Designera posiadającego doświadczenie w projektowaniu graficznym, tworzeniu prostych animacji, a umiejętność obróbki zdjęć oraz video będzie dodatkowym atutem.
Jeśli pasjonujesz się projektowaniem, potrafisz przekładać koncepcje marketingowe na nieszablonowe wizualne treści, pragniesz rozwijać i tworzyć rozpoznawalną markę oprogramowania w całej Polsce, a oprócz tego dobrze czujesz się jako członek grupy projektowej - ta oferta jest dla Ciebie!
Szukamy osoby, która pokocha naszą markę oraz będzie ją aktywnie rozwijać wizualnie.
Twój zakres obowiązków
-
Tworzenie grafik zgodnych z naszą identyfikacją wizualną oraz dbanie o spójny wizerunek marki we wszystkich mediach.
-
Współuczestnictwo w tworzeniu strategii wizualnej marki oraz w tworzeniu wizualnych koncepcji kampanii digitalowych.
-
Tworzenie języka wizualnego dla komunikacji w kanałach social media, strona www, newsletter, kampanie PPC.
-
Projektowanie grafik/animacji na potrzeby ww. kanałów.
-
Projektowanie materiałów BTL, takich jak foldery reklamowe czy wizytówki.
-
Tworzenie ladning page za pomocą narzędzia Hubspot.
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe w kierunku grafiki lub komunikacji wizualnej.
-
Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku z udokumentowanym portfolio (preferowana branża IT lub nieruchomości).
-
Umiejętności projektowe oraz dogłębną znajomość zasad projektowania, typografii, teorii koloru i układu graficznego.
-
Znajomość oprogramowania, takiego jak Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, After Effects, InDesign).
-
Umiejętność ustalania priorytetów swoich zadań i dotrzymywania umówionych terminów.
-
Wyczucie estetyki, dbałość o detale i podejście do projektowania zgodne z aktualnymi trendami.
-
Chęć rozwoju i pogłębiania wiedzy - regularnie szkolimy się w całym dziale :)
-
Podejście do pracy o aktywnej postawie w poszukiwaniu rozwiązań.
Nasza oferta
-
Praca hybrydowa w Mysłowicach - 1. miesiąc (wdrożenie) praca w biurze; po okresie wdrożenia praca hybrydowa 2 dni co 2 tygodnie w biurze.
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
-
Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6000 – 8000 zł brutto na UoP + miesięczny system premiowy o maksymalnej wartości 29% wynagrodzenia podstawowego, co daje górny przedział 7740 - 10320 zł brutto.
-
Wsparcie merytoryczne koordynatorki ds. marketingu na każdym etapie Twojej pracy.
-
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Po okresie wdrożenia możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00-8:30.
-
Pracę w firmie o stabilnej pozycji, w naprawdę przyjaznej atmosferze.
-
Możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Benefity
-
Dofinansowanie zajęć sportowych.
-
Dofinansowanie do opieki medycznej LuxMed.
-
Spotkania integracyjne.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, podeślij swoje CV oraz portfolio. Dodatkowym atutem będzie krótka wiadomość wyjaśniająca, dlaczego ta praca jest akurat dla Ciebie.
Na Twoje CV czekamy do końca czerwca oraz informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Z wybranymi kandydatami będziemy kontaktować się od 1.07 br.
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
Pierwszy etap to krótka rozmowa telefoniczna ok. 15 minut.
-
Jeśli nadajemy na tych samych falach otrzymasz zadanie do wykonania w domu, które sprawdzi Twoje umiejętności graficzne. Jego rezultat będzie wykorzystany wyłącznie do procesu rekrutacji :)
-
Krótkie spotkanie online z koordynatorką marketingu, na którym omówimy Twoje doświadczenie.
-
Spotkanie w biurze w Mysłowicach.
Na każdym etapie rekrutacji otrzymasz od nas feedback o pozytywnej lub negatywnej decyzji.
Do usłyszenia!