Kogo szukamy?
Jesteś osobą, która lubi grafikę, ale niekoniecznie chce tworzyć artystyczne dzieła? Świetnie czujesz się w precyzyjnym składaniu plików, odtwarzaniu gotowych projektów i przygotowywaniu ich do druku? Lubisz pracę z opakowaniami i materiałami reklamowymi? Jeśli tak – to miejsce dla Ciebie!
Do naszego zespołu poszukujemy Graphic Designera, który zadba o techniczną stronę grafiki i sprawne przygotowanie materiałów produkcyjnych. Jeśli umiesz sprawnie obsługiwać programy graficzne, dobrze organizujesz swoją pracę i nie boisz się wyzwań, czekamy na Ciebie!
Na czym będzie polegać Twoja rola?
- Tworzenie i składanie projektów graficznych na podstawie istniejących elementów (np. ulotki, katalogi, standy reklamowe, opakowania).
- Odtwarzanie i dostosowywanie istniejących projektów do różnych formatów i wymagań.
- Przygotowywanie plików do druku (DTP) – dbałość o poprawność techniczną, kolorystykę i specyfikacje drukarskie.
- Składanie wizji kreatywnych z gotowych elementów – nie wymagamy tworzenia od zera, ale dobre oko do kompozycji i detali będzie na plus.
- Techniczne dopracowanie materiałów promocyjnych – standy, zatowarowanie, materiały POS.
- Organizacja i archiwizacja plików, praca z plikami otwartymi, przesyłanie i dostosowywanie ich na potrzeby produkcji.
- Współpraca z zespołem marketingowym i drukarniami, by zapewnić najwyższą jakość materiałów.
- Praca w dynamicznej branży FMCG – świat słodyczy, w którym liczy się smak, wygląd i perfekcyjne wykonanie opakowań!
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Znajomości programów graficznych Adobe (Illustrator, Photoshop, InDesign) – wystarczy poziom pozwalający na sprawne składanie i edytowanie plików.
- Podstawowej wiedzy na temat DTP i przygotowania plików do druku.
- Skrupulatności i dbałości o detale – pliki muszą być technicznie poprawne i gotowe do produkcji.
- Umiejętności pracy w szybkim tempie i pod presją terminów.
- Samodzielności, ale i umiejętności pracy w zespole.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z opakowaniami i materiałami reklamowymi w branży FMCG.