• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingPerformance (SEM)Performance Specialist
    Performance Specialist
    Marketing
    Milco

    Performance Specialist

    Poznań
    1 267 - 2 028 USDNetto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    googleads

    FACEBOOKADS

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.


    Jesteśmy butikiem mediowym kupującym media 360, specjalizującym się w planowaniu digital, który realizuje złożone strategicznie zadania reklamowe dla naszych klientów. Zobacz jakim wyzwaniom stawiamy czoła:


    ➡ Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie reklam we wszystkich Social Media dla Żabka / Berlinki / Pringles.

    ➡ Odpowiadamy za zwiększenie sprzedaży ecommerce VOX w Meksyku oraz promocję salonów VOX w Polsce.

    ➡ Wprowadziliśmy na rynek nową kategorię produktową: brain drink Brainer. Kampania prowadzona była w 11 kanałach online i offline.

    ➡ Wspieramy w rozwoju startup Petsy.

    ➡ Wdrażamy nietypowe formaty reklamowe, jak bannery z wbudowanym silnikiem Google Maps, rejestrujących konwersje przyjścia do punktów stacjonarnych.

    ➡ Wspieramy siłownie CityFit w działaniach sprzedażowych.


    Klienci, z którymi pracowaliśmy: żabka / vox / cityfit / berlinki / pringles / x-kom / veet / szkoły żak / lidia kalita / ekstraklasa / tchibo / lionelo / resi4rent / arbiton / dekoracjadomu.pl / accenture / panattoni / semcore / zeegma / overmax


    Pracujemy w systemie 4-dniowego tygodnia pracy: od poniedziałku do czwartku 9-16, a w piątki do 15 :)


    ❗Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak: ThinkECO, CUKIER, WellWell, VMR i więcej.

    Kampanie realizowane we współpracy z nimi, pozwalają połączyć działania w wielu kanałach, by zrealizować założone cele.



    Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam, i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.


    Jeśli chcesz pracować w agencji, w której obsługujesz 20 klientów, na każdego poświęcasz 2h w tygodniu, jeśli nie chcesz się angażować w biznes klienta, czy rekomendować i testować nowych działań, to nie wysyłaj CV. Jeśli jednak chcesz przejść przyspieszony kurs planowania i realizacji kampanii, skupić się w całości na działaniach dla kilku klientów, to zapoznaj się z procesem rekrutacyjnym*:


    1. Otrzymujemy Twoje CV - jeśli pasujesz do profilu, rozmowę umawiamy w ciągu 1-2 dni.
    2. Widzimy się na zdalnej, 30 minutowej rozmowie
    3. Dostajesz zadanie rekrutacyjne do rozwiązania
    4. Widzimy się na kolejnej rozmowie, gdzie omawiamy Twoje odpowiedzi
    5. Zatrudniamy wybranego kandydata


    Natomiast jeśli nie masz zamiaru przechodzić w pełni przez proces i robić zadań rekrutacyjnych, nie traćmy swojego czasu — zawsze możesz polecić kogoś kto to zrobi. Za polecenie osoby, która sprawdzi się na okresie próbnym zapłacę 2 000 zł.


    Zakres obowiązków:


    • realizacja kampanii dla klientów z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / Programmatic)
    • tworzenie tekstów reklamowych do reklam
    • optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
    • monitorowanie prowadzonych kampanii reklamowych i przygotowywanie raportów


    Czego oczekujemy:


    • minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii efektywnościowych (najlepiej poparte osiągniętymi wynikami i przykładami) WARUNEK KONIECZNY
    • łatwość czytania wskaźników mediowych (CPC, ROAS, CPM, CTR, itd.)
    • dobrej znajomości języka angielskiego
    • doskonałej znajomości Google Analytics, Google Merchant Center
    • znajomość GTM
    • dobrej znajomości programu Excel
    • zaangażowania i inicjatywy


    Co mogą Ci zaoferować:


    • pracę zdalną
    • samodzielne stanowisko
    • wpływ na rozwój agencji, możliwość szybkiego awansu
    • wynagrodzenie 5-8k netto (na rękę) i premie od wyników w systemie efektywnościowym (co miesiąc) - 10-15%
    • możliwa UoP
    • dla studentów możliwość pracy na umowę zlecenie
    1 267 - 2 028 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista Google Ads

    Nowa
    1 521 - 2 028 usd
    CREVO Krystian Dobrzański
    Łódź
    Google Tag Manager
    Google Analytics
    Looker Studio
    Nowa

    Junior Performance Marketing Specialist

    Nowa
    1 521 - 2 282 usd
    Eternis
    Warszawa
    tiktok ads
    Google Tag Manager
    Google Ads
    Nowa

    Performance Marketing Specialist - zdalnie

    Nowa
    2 003 - 3 043 usd
    Zyskowni.pl
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    Google Analytics
    Meta Ads
    Nowa

    Market Research Manager

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Warszawa
    zarządzanie zespołem
    angielski
    badania rynku
    Nowa

    Specialista SEO (branża bukmacherska)

    Nowa
    2 028 - 2 535 usd
    BugsyEmpire LTD
    Warszawa
    SEO
    Google Analytics 4
    linkbuilding
    Nowa