• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańMarketingPerformance (SEM)Senior Performance Specialist
    Senior Performance Specialist
    Marketing
    milco

    Senior Performance Specialist

    Poznań
    2 028 - 2 788 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Office Excel

    googleads

    FACEBOOKADS

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Przejrzałeś już wszystkie oferty pracy z Google / Facebook Ads, wysłałeś CV, ta jest następna w kolejce, więc w sumie co szkodzi wysłać jeszcze jedno CV? Może się wstrzymaj i przeczytaj to ogłoszenie do końca.


    Jesteśmy butikiem mediowym kupującym media 360, specjalizującym się w planowaniu digital, który realizuje złożone strategicznie zadania reklamowe dla naszych klientów. Zobacz jakim wyzwaniom stawiamy czoła:


    ➡ Byliśmy odpowiedzialni za prowadzenie reklam we wszystkich Social Media dla Żabka / Berlinki / Pringles.

    ➡ Odpowiadamy za zwiększenie sprzedaży ecommerce VOX w Meksyku oraz promocję salonów VOX w Polsce.

    ➡ Wprowadziliśmy na rynek nową kategorię produktową: brain drink Brainer. Kampania prowadzona była w 11 kanałach online i offline.

    ➡ Wspieramy w rozwoju startup Petsy.

    ➡ Wdrażamy nietypowe formaty reklamowe, jak bannery z wbudowanym silnikiem Google Maps, rejestrujących konwersje przyjścia do punktów stacjonarnych.

    ➡ Wspieramy siłownie CityFit w działaniach sprzedażowych.


    Klienci, z którymi pracowaliśmy: żabka / vox / cityfit / berlinki / pringles / x-kom / veet / szkoły żak / lidia kalita / ekstraklasa / tchibo / lionelo / resi4rent / arbiton / dekoracjadomu.pl / accenture / panattoni / semcore / dealz


    Pracujemy w systemie 4 dniowego tygodnia pracy: od poniedziałku do czwartku 9-16 i w piątki do 15 :)



    ❗Dodatkowo pracujemy ramię w ramię, ze świetnymi agencjami strategicznymi / komunikacyjnymi, takimi jak: ThinkECO, CUKIER, WellWell, VMR i więcej.

    Realizujemy ciekawe kampanie kreatywne, odpowiadając za całość zakupu mediów.



    Szukamy więc osoby, z którą dobrze będzie się nam, i naszym partnerom, pracowało. Osoby, która chce zweryfikować swoje umiejętności na dużych budżetach i realnych case’ach, które zmieniają postrzeganie marek i wpływają na decyzje zakupowe użytkowników.


    Jeśli chcesz pracować w agencji, w której obsługujesz 20 klientów, na każdego poświęcasz 2h w tygodniu, jeśli nie chcesz się angażować w biznes klienta, czy rekomendować i testować nowych działań, to nie wysyłaj CV. Jeśli jednak chcesz przejść na realizację ciekawych kampanii i skupić się w całości na działaniach dla kilku klientów, to zapoznaj się z procesem rekrutacyjnym*:


    1. Otrzymujemy Twoje CV - jeśli pasujesz do profilu, rozmowę umawiamy w ciągu 1-2 dni.
    2. Widzimy się na zdalnej, 30 minutowej rozmowie
    3. Dostajesz zadanie rekrutacyjne do rozwiązania
    4. Widzimy się na kolejnej rozmowie, gdzie omawiamy Twoje odpowiedzi
    5. Zatrudniamy wybranego kandydata


    Natomiast jeśli nie masz zamiaru przechodzić w pełni przez proces i robić zadań rekrutacyjnych, nie traćmy swojego czasu — zawsze możesz polecić kogoś kto to zrobi. Za polecenie osoby, która sprawdzi się na okresie próbnym zapłacę 2 000 zł.


    Zakres obowiązków:


    • realizacja kampanii dla klientów z wykorzystaniem płatnych reklam, zwłaszcza w Google Ads i Facebook Ads (możliwość reklamowania na TikToku / Pintereście / LinkedIn / Programmatic)
    • tworzenie tekstów reklamowych do reklam
    • optymalizacja aktywnych reklam pod kątem KPI (CPC, CPM, ROAS, CTR, itp.)
    • monitorowanie prowadzonych kampanii reklamowych i przygotowywanie raportów


    Czego oczekujemy:


    • minimum 2 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii efektywnościowych (najlepiej poparte osiągniętymi wynikami i przykładami) WARUNEK KONIECZNY
    • łatwość czytania wskaźników mediowych (CPC, ROAS, CPM, CTR, itd.)
    • dobrej znajomości języka angielskiego
    • doskonałej znajomości Google Analytics, Google Merchant Center
    • znajomość GTM
    • dobrej znajomości programu Excel
    • zaangażowania i inicjatywy


    Co mogą Ci zaoferować:


    • pracę zdalną
    • samodzielne stanowisko
    • wpływ na rozwój agencji, możliwość szybkiego awansu
    • wynagrodzenie 8-11k netto i premie od wyników w systemie efektywnościowym (co miesiąc) - minimum 10-15%
    2 028 - 2 788 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Marketing Manager 🚀

    Nowa
    2 028 - 3 803 usd
    Agencja Reklamowa ROXART
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    dobra organizacja pracy
    sprzedaż
    dowożenie
    Nowa

    Market Research Manager

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Warszawa
    angielski
    badania rynku
    zarządzanie zespołem
    Nowa

    Specjalista ds. Allegro

    Nowa
    1 268 - 1 775 usd
    AdsUp
    Poznań
    program graficzny
    Kontakt z klientem B2B
    Canva
    Nowa

    Programmatic Specialist (stały współpracownik/freelance)

    Nowa
    Cube GROUP
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Analytics
    Nowa

    Performance Specialist (Meta Ads + Google Ads)

    Nowa
    2 282 - 3 296 usd
    Adtrip
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    SEM
    Paid Social
    Google Analytics
    Nowa