Performance Marketing Specialist

9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Performance Marketing Specialist

Marketing

Oławska 16, Wrocław

Militaria.pl

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
9 000 - 12 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

AI
Meta Ads
Google Ads
Google Analytics
digital marketing
Google Tag Manager
Criteo
e-commerce

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

display ads
Jira
Microsoft Office Excel
RTB House
porównywarki cenowe

Opis stanowiska

Szukamy solidnego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl

Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Meta Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na jednym, bądź kilku zagranicznych rynkach dla sklepu internetowego MILITARY, analiza wyników i wdrażanie nowych działań. 

Jesteśmy jednym z największych i najstarszych sklepów internetowych w Polsce, niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej w Europie, o obrotach ponad 0,5 mld zł rocznie, zatrudniamy 550 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y! 

 

Obowiązki: 

  • tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych, 

  • zarządzanie pozyskiwaniem ruchu z porównywarek cenowych, 

  • zarządzanie budżetami reklamowymi oraz maksymalizacja ich efektywności, 

  • monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii w oparciu o wskaźniki KPI, 

  • raportowanie efektów działań, 

  • współpraca z zespołem grafików, analityków, zakupów oraz innymi działami, 

  • samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii, 

  • śledzenie trendów w branży i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu. 

 

Oczekiwania: 

  • min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce, 

  • samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu, 

  • bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Meta Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor, 

  • bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google), 

  • szeroka wiedza o e-commerce, 

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2), 

  • wyższe wykształcenie. 

 

Dodatkowym atutem będzie: 

  • umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy, 

  • znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych, 

  • znajomość porównywarek cen,

  • znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira 

  • znajomość platformy Magento, 

  • znajomość Google Tag Manager, 

  • znajomość zasad UX / Usability, 

  • znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym (min. B2), 

  • doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych. 

 

Oferujemy: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności, 

  • w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy, 

  • pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę, 

  • możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel, 

  • możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych, 

  • pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole, 

  • motywujący system wynagradzania, 

  • zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl

  • pakiet medyczny LUX MED, 

  • dopłatę do karty Multisport, 

  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz, 

  • umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy. 

 

Wymagane umiejętności

AI
Meta Ads
Google Ads
Google Analytics
digital marketing
Google Tag Manager
Criteo
e-commerce

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

display ads
Jira
Microsoft Office Excel
RTB House
porównywarki cenowe

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.10.2025

Performance Marketing Specialist

9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Performance Marketing Specialist

Oławska 16, Wrocław

Militaria.pl

9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
8 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem Twoich danych osobowych jest FHTM sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Oławska 16, 50-123 Wrocław. Twoje dane osobowe będą p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca