Performance Marketing Specialist
Oławska 16, Wrocław
Militaria.pl
Szukamy solidnego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl!
Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Meta Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na jednym, bądź kilku zagranicznych rynkach dla sklepu internetowego MILITARY, analiza wyników i wdrażanie nowych działań.
Jesteśmy jednym z największych i najstarszych sklepów internetowych w Polsce, niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej w Europie, o obrotach ponad 0,5 mld zł rocznie, zatrudniamy 550 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y!
Obowiązki:
tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych,
zarządzanie pozyskiwaniem ruchu z porównywarek cenowych,
zarządzanie budżetami reklamowymi oraz maksymalizacja ich efektywności,
monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii w oparciu o wskaźniki KPI,
raportowanie efektów działań,
współpraca z zespołem grafików, analityków, zakupów oraz innymi działami,
samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii,
śledzenie trendów w branży i proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu.
Oczekiwania:
min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce,
samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu,
bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Meta Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor,
bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google),
szeroka wiedza o e-commerce,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2),
wyższe wykształcenie.
Dodatkowym atutem będzie:
umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy,
znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych,
znajomość porównywarek cen,
znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira
znajomość platformy Magento,
znajomość Google Tag Manager,
znajomość zasad UX / Usability,
znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym (min. B2),
doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności,
w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy,
pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę,
możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole,
motywujący system wynagradzania,
zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl,
pakiet medyczny LUX MED,
dopłatę do karty Multisport,
możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz,
umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.
Performance Marketing Specialist
Performance Marketing Specialist
Oławska 16, Wrocław
Militaria.pl