Jako nowy UX Researcher dołączysz do działu E-Commerce. Czeka Cię sporo wyzwań i duża różnorodność zadań. Od drobnych, codziennych analiz i badania doświadczeń użytkowników, aż po budowanie pełnej strategii zbierania i wykorzystywania danych dla kilku sklepów internetowych, działających na terenie całej Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Ukrainy, a także kilkunastu sklepów stacjonarnych. Czeka Cię współpraca z wieloma zespołami - Performance Marketing, Marketing Off-line, E-Mail & Automation, Online Content Team, Social Media, IT, a także wieloma innymi, z którymi przyjdzie Ci pracować nad obszarem analityki Militaria.pl, MILITARY.PL oraz MILITARY.EU.
Jesteśmy jednym z największych sklepów internetowych w Polsce i niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej, o obrotach ponad 0,5 mld zł rocznie, zatrudniamy 600 osób, a w ofercie sprzedażowej mamy około 100 000 produktów. Zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem jeszcze lepiej wykorzystamy nasze dane o użytkownikach.
Zakres zadań:
Analiza danych dotyczących zachowań użytkowników i wyników sprzedażowych (Google Analytics 4, Hotjar, YourCX).
Planowanie i prowadzenie badań UX.
Wykorzystanie AI do analiz i codziennej pracy.
Wdrażanie i poszukiwanie nowych rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Analiza potrzeb użytkowników i przekształcanie ich w konkretne rekomendacje.
Dostarczanie insightów oraz inspiracji wynikających z danych.
Projektowanie i organizacja testów UX (w przypadku testów z osobami zza granicy wsparcie native speakerów).
Monitorowanie i raportowanie wskaźników UX.
Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez zarządzanie i rozwój ankiet badających doświadczenia klienta (korzystamy z YourCX).
Optymalizacja współczynnika konwersji poprzez prowadzenie testów A/B.
Wymagania:
Doświadczenie w prowadzeniu badań UX i projektowaniu doświadczeń użytkownika.
Wykorzystywanie w projektach badawczych metod jakościowych, jak i ilościowych oraz sztucznej inteligencji.
Łączenie w analizach różnych źródeł danych (np. analityka, dane z rynku, dane sprzedażowe).
Dobra znajomość GA4.
Znajomość innych narzędzi do analizy ilościowej i jakościowej oraz wizualizacji danych (Looker Studio, YourCX, HotJar).
Identyfikacja problemów analitycznych, znajdowanie rozwiązań i rekomendacji.
Znajomość narzędzi do prowadzenia testów A/B, umiejętność doboru KPI do testu.
Nastawienie na rozwój i gotowość do podnoszenia kompetencji.
Mile widziane:
Doświadczenie w prowadzeniu testów z użytkownikami
Znajomość GTM
Oferujemy:
wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł brutto w przypadku umowy o pracę, 8 000 – 12 000zł netto FV w przypadku kontraktu B2B,
w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉),
możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
pracę w profesjonalnym i zgranym zespole,
motywujący system wynagradzania,
pakiet medyczny LUX MED,
dopłatę do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe,
pracę w trybie zdalnym i elastyczne godziny pracy,
umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty