Senior Data Analyst
Obsługa klienta

Senior Data Analyst

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Mindshare

Mindshare

Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Oczekiwania:

  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze data science
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klienta/ bezpośrednim kontaktem z klientami usług z zakresu data science
  • Umiejętność biznesowej implementacji wyników analiz
  • Praktyczna wiedza i doświadczenie w realizacji modeli ekonometrycznych i zaawansowanych analiz statystycznych; umiejętność wyciągania praktycznych wniosków i rekomendacji biznesowych z takich projektów
  • Zaawansowana znajomość R i/lub Python
  • Podstawowe kompetencje z zakresu obsługi baz danych i SQL
  • Kompetencje z zakresu statystyki i ekonometrii podparte doświadczeniem analitycznym
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia i koordynowania projektów ekonometrycznych opartych na różnych rodzajach danych (szeregi czasowe, dane przekrojowe, dane panelowe).
 

Zakres odpowiedzialności:

Samodzielne analizy marketingowe:

  • Tworzenie modeli predykcyjnych opisujących efektywność działań marketingowych
  • Prowadzenie innych rodzajów analiz: segmentacje, modelowanie zachowań konsumenckich
  • Analityka biznesowa z wykorzystaniem standaryzowanych oraz tworzonych ad hoc narzędzi badawczych i analitycznych; udział w opracowywaniu nowych narzędzi
  • Przetwarzanie danych pochodzących ze źródeł własnych oraz dostarczanych przez klientów
  • Integracja danych z różnych źródeł (badania rynku, dane transkacyjne, CRM)
  • Automatyzacja procesów związanych z przetwarzaniem i wykorzystaniem danych
  • Google Analytics, Google Campaign Manager
  • Analiza danych z badan i monitoringu mediów, m.in. Kantar/ Ad Expert/ Evalliant, Nielsen Audience Measurement, TGI, Radio Track, Net Track, PBC, Megapanel, w tym przygotowywanie raportów zbiorczych
 

Zarządzanie projektami:

  • Prowadzenie projektów analitycznych w sposób gwarantujący najwyższą możliwą jakość, dostarczenie rezultatów w zakładanym terminie i w zakładanych ramach budżetowych
  • Bieżąca praca z klientem wewnętrznym i końcowym w ramach prowadzonych projektów
  • Odpowiedzialność za sprzedaż projektów i produktów analitycznych klientom końcowym
 

Czego możesz się po nas spodziewać:

  • Panuje u nas atmosfera serdeczności i wsparcia – najpierw ludzie, potem procedury
  • Kwestionujemy status quo i nie boimy się zadawać pytań – szukamy rozwiązań
  • Szybko działamy i szybko się adaptujemy
  • Dzielimy się wiedzą – prowadzimy Poranne Pasmo Szkoleniowe 
  • W piątki pracujemy do 15.00

Oferujemy:

  • Uczestnictwo w szkoleniach dedykowanych Twoim potrzebom merytorycznym
  • Pracę z doświadczonym i zgranym zespołem
  • Pracę w modelu hybrydowym: zdalnie i w biurze przy Placu Konesera
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony
  • Kartę Multisport oraz opiekę medyczną Medicover

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.