Mindshare
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i skalę działania. Dla Ciebie to dostęp do globalnych zasobów, narzędzi opartych na AI i współpracy z certyfikowanymi ekspertami. Jako Top Employer 2021–2025 tworzymy nowoczesne miejsce pracy, docenione tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 i 2025.
Kogo szukamy?
Osoby, która chce rozwijać swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową. Jako STARTEGY EXPERT będziesz współtworzyć zespół Strategii, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe.
Co będziesz robić?
tworzyć i rozwijać zaawansowane strategie mediowe, wykorzystując głęboką wiedzę z zakresu media sufficiency, flightingu, taktyk buyingowych oraz najnowszych trendów rynkowych.
przekształcać dogłębne zrozumienie konsumentów w angażujące i skuteczne implementacje strategiczne. Wykorzystasz zaawansowane analizy grup docelowych do precyzyjnego targetowania i optymalizacji kampanii w różnorodnych kanałach mediowych.
wspierać zespoły klienckie w tworzeniu przekonujących rekomendacji i prezentacji, tłumacząc złożone wizje strategiczne na język biznesowych korzyści. Będziesz doradcą, który inspiruje i buduje zaufanie.
projektować i wdrażać pionierskie rozwiązania mediowe, które nie tylko realizują cele biznesowe naszych Klientów, otwierając nowe perspektywy wzrostu.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
minimum 6 lat doświadczenia w branży mediowej, z udokumentowanym sukcesem w tworzeniu i wdrażaniu strategii mediowych oraz digitalowych. Media to Twój żywioł, a strategia to pasja.
zdolność do syntetyzowania złożonych informacji i przekształcania ich w klarowne, przekonujące wnioski oraz rekomendacje mediowe, które prowadzą do konkretnych działań.
głębokie zrozumienie celów biznesowych Klientów i umiejętność przełożenia działań marketingowych na mierzalne wyniki i ROI.
biegłość w badaniach marketingowych i mediowych, połączona z naturalną potrzebą ciągłego uczenia się i eksplorowania nowych narzędzi wspierających Twoją pracę.
kompleksowa wiedza na temat planowania mediów offline i online, wraz ze zrozumieniem, jakie taktyki mediowe i KPI są kluczowe do realizacji zróżnicowanych celów marketingowych.
zrozumienie roli ekonometrii, data strategy oraz swoboda w eksplorowaniu potencjału AI w kontekście strategii mediowych.
otwarty umysł, zdolność do zadawania trafnych pytań, dociekliwość i nieustanne poszukiwanie najlepszych, innowacyjnych rozwiązań.
Dodatkowe Atuty, które wyróżnią Twoją kandydaturę: doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i contentowych.
Doskonale odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli jesteś wybitnym komunikatorem, biegle posługującym się również językiem angielskim, i potrafisz budować trwałe relacje z osobami o różnym doświadczeniu i profilu. Dla Ciebie strategia to coś więcej niż tylko plan – to pasja, sposób myślenia i klucz do transformacji biznesowej.
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
pracy hybrydowej w formie 3 dni z biura oraz 2 dni zdalnie,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów 😊 Kim jesteśmy?
Branża mediowa się zmienia, więc my też. Już dziś działamy jako WPP Media!
Jako strategiczne centrum technologiczne i operacyjne dla agencji EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łączymy skalę, innowację i dane, by prowadzić zmiany zgodnie z naszymi wartościami #Optimistic, #Open, #Extraordinary.
Co nasza zmiana oznacza dla Ciebie? Korzystanie z globalnych zasobów, takich jak Open Media Studio, a już wkrótce z platformy danych napędzaną AI. Dołączając do nas, rozwijasz się w nowoczesnej organizacji, korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ.
Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku.
Rekomendowane oferty