Sales & Client Relationship Specialist – Studio Modelarskie
Nowa
Sprzedaż

Sales & Client Relationship Specialist – Studio Modelarskie

Białystok
7 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski C1

CRM

customer service

b2c

Opis stanowiska

Sales & Client Relationship Specialist – Studio Modelarskie


Cześć! Minis For War to studio modelarskie z Białegostoku, które tworzy unikatowe modele kolekcjonerskie na zamówienie dla klientów z całego świata (głównie USA, Wielkiej Brytanii i UE). Szukamy solidnej i komunikatywnej osoby do wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. 


Twoja rola:


TLDR - Kolekcjonerzy zamawiają customowo robione figurki, a Ty obsługujesz proces.

 

Twoim zadaniem będzie kontakt z pasjonatami modelarstwa i osobami zainteresowanymi usługą malowania figurek na zamówienie. Będziesz ich głównym konsultantem i opiekunem, odpowiedzialnym za zrozumienie ich oczekiwań, przeprowadzenie przez proces realizacji zamówienia, przygotowanie kosztorysów oraz zapewnienie satysfakcji na każdym etapie – od zapytania do ukończenia projektu. Będziesz ściśle współpracować z CEO, wspierając sprawne zarządzanie nowymi zleceniami, umożliwiając naszym artystom skupienie się na ich pracy.


Praca stacjonarna w Białymstoku, z opcją ograniczonych działań hybrydowych ze względu na specyfikę branży.


Główne zadania:

  • Pierwszy kontakt i konsultacje:
  • Profesjonalnie odpowiadaj na zapytania klientów (e-mail, media społecznościowe, komunikatory).
  • Aktywnie słuchaj klientów, aby zrozumieć ich oczekiwania i wizje dotyczące malowania figurek.
  • Doradzaj i konsultuj kreatywne pomysły.
  • Kontaktuj się z dawnymi klientami oraz proaktywnie szukaj nowych.
  • Przygotowanie ofert i sprzedaż:
  • Twórz jasne, rzetelne i szczegółowe wyceny projektów malarskich.
  • Wyjaśniaj klientom proces realizacji zamówień, terminy i warunki płatności w przystępny sposób.
  • Wspieraj klientów w podejmowaniu decyzji i finalizacji zamówień poprzez terminowe odpowiedzi i pomoc.
  • Budowanie relacji i obsługa klienta:
  • Buduj i utrzymuj pozytywne relacje z nowymi i stałymi klientami.
  • Inspiruj klientów do dalszej współpracy i polecania naszych usług. Prawie 60% naszych zamówień to powracający klienci.
  • Dbaj o płynną komunikację z klientami, CEO i zespołem artystycznym, aby zapewnić precyzyjną realizację projektów.
  • Administracja i organizacja:
  • Sumiennie aktualizuj system CRM, gromadząc informacje o klientach, projektach i ustaleniach.
  • Pilotuj zamówienia którymi się opiekujesz oraz zbieraj feedback.



Poszukujemy osoby, która jest:

  • Mistrzem komunikacji: Biegle włada językiem angielskim (głównie w piśmie). Ważna informacja - komunikacja z klientem odbywa się domyślnie w języku angielskim.
  • Doskonale zorganizowana: Efektywnie zarządza wieloma zadaniami i projektami jednocześnie. Pracujemy na przynajmniej kilkudziesięciu projektach miesięcznie.
  • Skrupulatna: Przywiązuje wagę do detali, nie pomija nawet drobnych sugestii klienta, co jest kluczowe w branży malowania figurek na zamówienie i robieniu customowych produktów.
  • Technologicznie sprawna: Swobodnie porusza się w środowisku cyfrowym, nie obawia się narzędzi AI, jest gotowa do opanowania systemu CRM (Zoho) i wykazuje autentyczne zainteresowanie specyfiką naszej działalności.
  • Proaktywna i samodzielna: Podejmuje inicjatywę, potrafi efektywnie organizować swój czas i pracować samodzielnie po wdrożeniu.
  • Weteranem: Szukamy osoby która ma już doświadczenie w sprzedaży B2C - z nastawieniem na produkty hobbystyczne i/lub produkty luksusowe.


Dodatkowe atuty które docenimy:


  • Autentyczna pasja do figurek, gier planszowych (np. Warhammer, D&D), gier komputerowych, modelarstwa lub pokrewnych dziedzin hobby. To pomoże Ci nawiązać jeszcze lepszy kontakt z naszymi klientami!
  • Posiadanie hobby, w które aktywnie inwestujesz swój czas i środki.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM i organizowaniu działu sprzedaży.


Oferujemy:


  • Poznanie ciekawej, bardzo niszowej branży o globalnym zasięgu
  • Codzienny kontakt z artystami, kolekcjonerami i hobbystami z całego świata.
  • Bezpośrednie wsparcie, szkolenia ze strony CEO, który odpowiadał do tej pory za sprzedaż.
  • Forma współpracy: B2B 
  • Wynagrodzenie: podstawa + prowizja od wartości zamówienia netto. W zależności od wyniku miesięcznego i dopracowania procesu sprzedaży, będzie to 7000-12 000+ PLN.



Zainteresowała Cię ta oferta? Z przyjemnością zapoznamy się z Twoją aplikacją!



7 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. sprzedaży (niemiecki)

Nowa
Concentrix CVG International
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
customer service
Nowa