monitorowanie i nadzór oraz uczestniczenie w przeprowadzanych przeglądach technicznych i konserwacyjnych wymaganych w okresie gwarancyjnym dla systemów lub urządzeń HVAC,
diagnozowanie przyczyny usterki, zgłaszanie uwag do dostawcy / podwykonawców oraz ich egzekwowanie,
dbałość o terminowe przeglądy wynikające z umów z dostawcami,
sporządzanie protokołów i raportów serwisowych,
rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie systemów HVAC,
obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna klientów zgodnie z procedurami panującymi w firmie.
Nasze wymagania
umiejętności zdiagnozowania przyczyny oraz uargumentowania dostawcy / podwykonawcy dlaczego coś nie działa,
wykształcenie techniczne (preferowane z obszaru HVAC lub teletechniki) – technik/w trakcie studiów / inżynier,
znajomość branży HVAC i AKPiA – zarówno w teorii, jak i w praktyce,
możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów,
prawo jazdy kat. B.,
umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie ze stresem,
gotowość do wyjazdów 2 - 3 dniowych w delegację na terenie kraju.
Mile widziane
5 lat doświadczenia w branży,
wiedza lub znajomość wykonywania i pracy systemu BMS,
wiedza lub uprawnienia F-GAZ,
wiedza lub uprawnienia SEP dozorowe i eksploatacyjne.
To oferujemy
umowę o pracę lub kontrakt B2B,
dni pracy: dni robocze (poniedziałek - piątek),
w zależności od potrzeb elastyczny grafik,
system wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia + premia.