Specjalista ds. zakupów
Logistyka

Specjalista ds. zakupów

Wieliczka
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

prawo jazdy kat. B

Microsoft Office Excel

Subiekt GT

Opis stanowiska

Specjalista ds. zakupów


Twój zakres obowiązków:


Zarządzanie procesem zakupowym:

  • codzienne zatowarowanie na podstawie analizy brakującego asortymentu
  • kontrola poziomu stanów magazynowych;
  • planowanie stoków magazynowych;
  • tworzenie planów zapotrzebowania na towary w ujęciu tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym, sezonowym;
  • nadzór nad terminową realizacją dostaw oraz jakością produktów;
  • optymalizacja kosztów..



Prowadzenie negocjacji z kontrahentami:

  • negocjowanie umów handlowych i warunków dostaw;
  • prowadzenie analizy ryzyka i ocena kontraktów;
  • utrzymywanie relacji z dostawcami poprzez regularny kontakt i rozwiązywanie trudności.


Współpraca z innymi działami w organizacji:

  • zapewnienie prawidłowej komunikacji min. z magazynem i pozostałymi działami, celem sprawnego przepływu informacji i realizacji zamówień.


Tworzenie raportów bezpośrednio dla Prezesa firmy.


Nasze wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie handlowej/dystrybucyjnej.
  • Doświadczenie w planowaniu strategii zakupów w oparciu o sezonowość produktów.
  • Umiejętność weryfikacji cen na rynku i porównywania cen u producentów.
  • Znajomość programu Subiekt GT lub podobnego do zarządzania stanami magazynowymi.
  • Zaawansowana znajomość excela umożliwiająca sporządzanie czytelnych raportów.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne wykorzystywane do nawiązywania relacji z kontrahentami oraz prowadzenia negocjacji.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych na kierunku logistyka lub ekonomia.


Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z zagranicznymi kontrahentami.


Oferujemy:

1. Współpracę w modelu B2B (umowa na czas nieokreślony).

2. Pracę w systemie hybrydowym (po wdrożeniu stanowiskowym).

3. Płatne dni wolne.

4. Pakiet opieki zdrowotnej.

5. Ubezpieczenie na życie.

6. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon).

7. Samochód służbowy do celów służbowych.

8. Rozwój stanowiskowy, możliwość awansu w strukturach organizacji.

9. Szkolenia podnoszące kwalifikacje.

10. Elastyczne godziny pracy.

Rekomendowane oferty

Dispatcher

Nowa
Allegro
Warszawa
logistyka
Microsoft Office Excel
Optymalizacja tras
Nowa

Material Planning Analyst

Nowa
Manpower
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Supply Chain
SAP
umiejętności analityczne
Nowa