Szukamy Kapitana z digitalowym zacięciem. Kogoś, kto zadba o długofalową strategię, jednocześnie wspierając wzrosty: od widoczności i ruchu, po sprzedaż aż po lojalizację (tak samo jak sprzedaż liczy się dla nas budowanie zaangażowanej społeczności). Kto potrafi wyznaczać priorytety, ustalać flow i nadawać spójny kierunek działaniom brandowym i sprzedażowym 360. Wszystko we współpracy z doświadczonym zespołem, w ścisłym kontakcie z zarządem i w regularnym dialogu z przedstawicielami innych działów.
To rola dla osoby, która potrafi łączyć wątki, ludzi i perspektywy – tak, by płynąć w jednym kierunku.
Oferujemy
- Swobodę działania w dynamicznym środowisku i brak zbędnej hierarchii;
- Realny wpływ na rozwój jednej z najbardziej wyrazistych marek telecom w Polsce;
- Współpracę z zaangażowanym zespołem i społecznością Vikingów, która jest kimś więcej niż grupą użytkowników;
- Model współpracy B2B i atrakcyjne warunki finansowe (podstawa: 25 000–30 000 PLN netto + VAT/miesiąc + premia za wyniki), a także możliwość skorzystania z dodatkowych udogodnień wspierających współpracę.
Obowiązki
- Projektowanie i wdrażanie skalowalnej strategii marketingowej, która łączy cele wzrostowe z budowaniem marki opartej na wartościach i unikalnym społecznościowym podejściu;
- Współtworzenie kierunku i priorytetów zintegrowanych kampanii marketingowych (m.in. performance, social media, content marketing, marketing automation) we współpracy z liderami odpowiedzialnymi za poszczególne obszary;
- Zarządzanie budżetem marketingowym (CAC, LTV, ROI, CPO, CPA);
- Rozwój i optymalizacja www i Viking App jako głównego kanału sprzedażowego;
- Koordynacja pracy zespołów i współpraca z podwykonawcami;
- Aktywny udział w tworzeniu strategii sprzedażowej, cenowej i produktowej;
- Tworzenie środowiska, w którym zespół może rozwijać swoje kompetencje i działać z poczuciem odpowiedzialności, autonomii i motywacji – w atmosferze zaufania i wzajemnego wsparcia.
Wymagania
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w marketingu na poziomie strategicznym (C-level / Head), w tym w zarządzaniu kampaniami 360;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2);
- Znajomość realiów branży technologicznej, e-commerce lub startupowej – tam, gdzie szybkie reagowanie na zmiany to codzienność;
- Umiejętność budowania i egzekwowania strategii digitalowej
w oparciu o dane i wskaźniki (KPI, ROI, CAC, LTV);
- Nieszablonowe podejście do marketingu – odważne pomysły, eksperymenty i działania wykraczające poza utarte schematy;
- Otwartość na nowe kierunki: AI, Web3, automatyzację i wszystko, co może usprawnić i wzmocnić działania marketingowe;
- Umiejętność inspirowania zespołu i pracy w środowisku opartym na partnerstwie i autonomii;
- Dojrzałość do podejmowania decyzji, ale też gotowość do słuchania, współpracy i działania w zespole ekspertów.