O nas
Jesteśmy wiodącą agencją w obszarze moderacji oraz social media customer service. Komunikujemy się z konsumentami w imieniu marek na takich platformach, jak Facebook, Instagram, Tik Tok, AppStore czy Google Maps. Współpracujemy z uznanymi markami i jesteśmy profesjonalistami w nowoczesnej komunikacji z konsumentem. Tworzymy zgrany zespół entuzjastów, dla których komunikacja w mediach cyfrowych nie ma granic.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na stronie www.moderio.pl
Zakres obowiązków:
- Obsługa bieżących projektów i kontakt z klientami.
- Budowanie relacji z klientami oraz reagowanie na ich potrzeby.
- Koordynowanie i stałe usprawnianie procesu obsługi.
- Wspieranie zespołu moderacyjnego w ich codziennej pracy.
- Dbanie o płynną komunikację i przepływ informacji.
- Współtworzenie zespołu i zarządzanie nim.
Nasze wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub projektami w środowisku agencyjnym/marketingowym.
- Świetna znajomość mediów społecznościowych i obsługi profili marek.
- Doskonała organizacja pracy oraz efektywne zarządzanie czasem swoim i innych.
- Znajomość narzędzi do zarządzania social mediami i monitoringu (NapoleonCat, Brand24, SentiOne), oraz zarządzania projektami (Slack, Asana, itp.).
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość na pracę z ludźmi.
Oferujemy:
- Ciekawe projekty dla znanych marek.
- Pracę zdalną (z opcją statusów w naszym warszawskim biurze).
- Wynagrodzenie 5000-6000 zł netto.
- Decyzyjność i samodzielność, przy wsparciu teamu zarządzającego.
- Pracę w luźnej i przyjaznej atmosferze.
- Profesjonalne szkolenia (min. 1 w roku).
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport.