Co będziesz robić?
· Prowadzić, optymalizować i rozwijać działania: afiliacja na rynkach zagranicznych i PL, display, remarketing, mailing, porównywarki,
· Przeprowadzać bieżącą analizę efektywności kampanii performance za pomocą narzędzi analitycznych GA4, Appsflyer etc.,
· Stale monitorować skuteczność prowadzonych działań, rekomendować oraz testować nowe rozwiązania,
· Pełnić odpowiedzialność za realizację KPI sprzedażowych, efektywnościowych, rentownościowych oraz budżetowych,
· Rozwijać współprace z lokalnymi partnerami: research rynku pod kątem ich pozyskiwania, negocjacje oraz doprecyzowywanie warunków, nadzór nad implementacją, prowadzenie bieżącej współpracy oraz nadzór wyników,
· Rozwijać i optymalizować bieżące procesy, niezbędne do realizacji zakładanych celów,
· Przygotowywać raporty i prezentacje z zakresu prowadzonych działań,
· Współpracować z pozostałymi działami, m.in. analitycznym, graficznym, zakupów, prawnym.
Szukamy osób, które:
· Mają minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze performance marketingu,
· Swobodnie poruszają się wśród kluczowych wskaźników efektywności, modeli rozliczeń oraz sposobów współpracy zarówno z partnerami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi,
· Mają praktyczną znajomość Google Analytics,
· Znają pakiet MS Office - w szczególności MS Excel,
· Komunikują się w języku angielskim minimum na poziomie B2,
· Posiadają umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
· Są nastawione na wynik, biznes i pracę zespołową,
· Mają rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne na różnych szczeblach organizacyjnych,
· Wykazują inicjatywę w działaniu,
· Wiedzą jak pracować pod presją czasu i adaptują do zmieniających się priorytetów,
· Są samodzielne i rzetelne.
Co oferujemy?
Sprawdź podobne oferty pracy