Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu

7 000 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B

Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu

Marketing

Puławska 228, Warszawa

Modularen Sp z o.o.

7 000 - 11 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

branża nieruchomości
Canva
CapCut
digital marketing
Facebook Ads
Google Analytics
Google Ads
Adobe Photoshop

Opis stanowiska

Jako Modularen jesteśmy generalnym wykonawcą domów prefabrykowanych w technologii szkieletowej w segmencie premium. Łączymy wysoki standard wykonania z nowoczesnym designem, dostarczając Inwestorom gotowe do zamieszkania domy – szybko, ekologicznie i z gwarancją jakości. Nasze projekty realizujemy na rynkach polskim i zagranicznym, a każdy z nich to efekt indywidualnego podejścia i zaawansowanej technologii prefabrykacji. Intensywnie rozwijamy markę online i szukamy osoby, która pomoże nam skutecznie docierać do klientów przez digital – od kampanii leadowych po content i SEO. Dołącz do zespołu, który ma wpływ, działa dynamicznie i stawia na realne efekty.


Zakres obowiązków:

  • Tworzenie strategii marketingu cyfrowego (SEO, SEM, content marketing, social media itp.).

  • Prowadzenie profili social media (FB, IG, TikTok, YouTube).

  • Współorganizacja i promocja wydarzeń firmowych - dni otwarte, targi.

  • Tworzenie newsletterów, treści marketingowych do katalogów firmowych.

  • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii reklamowych w kanałach takich jak Google Ads,, Meta Ads (Facebook/Instagram), LinkedIn Ads itp.

  • Tworzenie artykułów / publikacji branżowych wspierających działania SEO, współpraca z czasopismami, blogami, stronami technologicznymi.

  • Wykonywanie zdjęć oraz nagrań z wykonanych lub prowadzonych inwestycji budowanych domów jednorodzinnych lub całych osad domów.

  • Postprodukcja materiałów graficznych oraz ich publikacja w social media oraz na stronie internetowej.

  • Współpraca z działem handlowym w celu planowania akcji marketingowych.


Wymagania w stosunku do kandydatów:

  • Minimum 2–3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (np. w agencji lub dziale marketingu firmy).

  • Dbałość o estetykę - mile widziane doświadczenie w sesjach zdjęciowych z własnym portfolio realizacji fotograficznych / filmowych.

  • Staranność i precyzja w wykonaniu powierzonych prac – bardzo ważne.

  • Znajomość narzędzi marketingowych: Google Ads, Meta Ads, SEO, SEM, e-mail marketing (np. Mailchimp).

  • Znajomość podstaw UX/UI i tworzenia stron landing page (np. w WordPress, Elementor).

  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków (KPI, ROI, konwersje).

  • Znajomość SEO (on-page i off-page), research słów kluczowych.

  • Język angielski minimum C1, mile widziany podstawy niemieckiego.

  • Dobra organizacja pracy, sumienność,


Nasza oferta obejmuje:

  • Realny współudział w tworzeniu nowoczesnej firmy budowlanej specjalizującej się w prefabrykacji domów pasywnych, w segmencie premium.

  • Oferujemy niezależne stanowisko specjalisty ds. digital marketingu, gwarantujące dużą swobodę w działaniu z otwartością na inwencję twórczą specjalisty.

  • Możliwość rozwoju w kierunku lidera zespołu lub digital managera. Realny wpływ na strategię marketingową firmy.

  • Płaska struktura, szybkie decyzje, brak „korporacyjnych” blokad. Wspierający zespół i otwartość na nowe pomysły.

  • Możliwość nauki i rozwoju w małym, zgranym zespole pod okiem doświadczonego managera marketingu, w tym dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych.

  • Gwarantujemy dynamiczną ścieżkę rozwoju, bardzo szybki rozwój własnych kompetencji w zakresie wielu obszarów marketingu, oraz różnorodność zadań.

  • Praca w młodym, zaangażowanym zespole,​ stabilne zatrudnienie, dostęp do nowoczesnych technologii

Oferta dodana: 30.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca