Oferty
Specjalista ds. obsługi klienta on-line
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta on-line

Warszawa
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
5 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługia klienta

Mile widziane

Thulium

Opis stanowiska

Moliera2 S.A. jest wyjątkowym, modowym miejscem na mapie Polski, gdzie od 2008 roku dostępne są unikatowe kolekcje z wybiegów najlepszych projektantów i ekskluzywnych Domów Mody z całego świata. Osoba na stanowisku Specjalisty ds. obsługi Klienta on-line będzie odpowiedzialna za zapewnienie właściwego, poziomu obsługi klienta w Moliera2 S.A., wpływające na zadowolenia klientów ze świadczonych przez Moliera2 S.A. usług. 


Dołącz do naszego zespołu Customer Service na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta on-line

 

Odpowiedzialny/a będziesz za:

 

  • Kompleksowa obsługa Klientów (telefoniczna, e-mail, czat).
  • Rozpatrywanie wszelkich zgłoszeń/zapytań kierowanych przez klientów w zakresie prowadzonej przez Moliera2 S.A. działalności.
  • Asystowanie i pomoc klientom w procesie składania zamówień, zwrotów oraz reklamacji.
  • Dążenie do stałego podnoszenia poziomu zadowolenia klientów z usług Moliera2 S.A. (mierzone poprzez badania zadowolenia Klienta - np. NPS)
  • Udzielanie informacji nt. usług, aktualnych promocji, obsługa posprzedażowa oraz operacyjna.
  • Udział w koordynacji oraz monitorowaniu procesów logistycznych realizowanych zamówień oraz zwrotów i reklamacji towarów od Klientów.
  • Kształtowanie, promowanie wizerunku i reputacji Spółki w ramach prowadzonych działań


Od Ciebie oczekujemy:


  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Pasja do pracy z ludźmi i znajomość najlepszych praktyk w zakresie obsługi Klienta on-line.
  • Umiejętność działania w szybko ewoluującym środowisku.
  • Odporność na stres.
  • Wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej i współpracy w zespole.
  • Kreatywność, innowacyjność, inicjatywa w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.


Dla Ciebie przygotowaliśmy:


  • Elastyczna forma zatrudnienia.
  • Rabaty pracownicze.
  • Prywatną opiekę zdrowotna.
  • Kartę MultiSport.
  • Praca z klientem Premium

 

 

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

5 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Junior Customer Service Specialist

Nowa
IDEA Commerce S.A.
Bydgoszcz
branża IT
Microsoft Office
Nowa

Pracownik/ Pracownica Działu Sprzedaży

Nowa
Auto Partner S.A.
Kraków
obsługa klienta
Microsoft Office
sprzedaż
Nowa

Team Leader działu wsparcia sprzedaży i logistyki j. angielski (m/k)

Nowa
7 000 - 9 800 PLN/mies.
PROFIT HR
Dąbrowa Górnicza
logistyka
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Microsoft Office Excel
negocjacje
prawo jazdy kat. B
Nowa

Zastępca mistrza produkcji

Nowa
NSG Group w Polsce
Skierniewice
Microsoft Office
zarządzanie
obsługa maszyn
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje