Project Manager / Key Account Manager
Zarządzanie

Project Manager / Key Account Manager

Kielce
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

język angielski

komunikatywność

samodzielność

Opis stanowiska

MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145


Project Manager / Key Account Manager

Miejsce pracy: Kielce


Zakres obowiązków:

  • Budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie wszystkimi tematami związanymi z przypisanymi klientami
  • Poszukiwanie nowych klientów i nowych RFQ.
  • Prowadzenie RFQ wewnątrz organizacji i przygotowywanie ofert zgodnie z celami finansowymi firmy
  • Negocjowanie ofert i kontraktów
  • Aktywny udział w procesie NPI
  • Zarządzanie cennikami
  • Przygotowywanie raportów, analiz (np. rentowności produktów), prezentacji itp. dla Top Managementu
  • Przygotowanie rocznego budżetu i MRF sprzedaży
  • Codzienne zarządzanie punktami otwartymi z klientami
  • Codzienny kontakt z wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Dobra znajomość branży produkcji konstrukcji stalowych (operacje: spawania, obróbki mechanicznej)
  • Umiejętność czytania i pracy z dokumentacją techniczną (model 3d, rysunki, instrukcje, normy itp.)
  • Umiejętność zrozumienia i wdrożenia w procesie sprzedaży wskaźników finansowych i celów firmy
  • Doświadczenie: min. 5 lat na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku firmy produkcyjnej (przemysł stalowy / maszynowy) w zakresie zarządzania relacjami z klientami
  • Swobodna komunikacja w j. angielskim
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
  • Bardzo dobra znajomość Ms Office (szczególnie Excel)
  • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, działanie pod wpływem stresu, orientacja na cel.
  • Mobilność i gotowość do podróży (na terenie Europy)


Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w międzynarodowej firmie,
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. premie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, karnet sportowy, dofinansowanie do wypoczynku, kupony świąteczne dla dzieci),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.


Rekomendowane oferty

PMO with banking experience

Nowa
110 - 120 PLN/godz.
emagine
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
project management office
bankowość
zarządzanie projektami
Nowa