MOLTTON jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, która od dekady specjalizuję się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branż: Technicznej, Produkcyjnej, IT, Logistycznej, Finansowej, Usługowej w szerokim zakresie stanowisk w Polsce i za granicą. Zaufało nam już ponad 450 międzynarodowych klientów, dla których zrealizowaliśmy ponad 5000 rekrutacji. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych wyspecjalizowanych w branżach Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Nr. KRAZ 7145
Project Manager / Key Account Manager
Miejsce pracy: Kielce
Zakres obowiązków:
- Budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie wszystkimi tematami związanymi z przypisanymi klientami
- Poszukiwanie nowych klientów i nowych RFQ.
- Prowadzenie RFQ wewnątrz organizacji i przygotowywanie ofert zgodnie z celami finansowymi firmy
- Negocjowanie ofert i kontraktów
- Aktywny udział w procesie NPI
- Zarządzanie cennikami
- Przygotowywanie raportów, analiz (np. rentowności produktów), prezentacji itp. dla Top Managementu
- Przygotowanie rocznego budżetu i MRF sprzedaży
- Codzienne zarządzanie punktami otwartymi z klientami
- Codzienny kontakt z wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Dobra znajomość branży produkcji konstrukcji stalowych (operacje: spawania, obróbki mechanicznej)
- Umiejętność czytania i pracy z dokumentacją techniczną (model 3d, rysunki, instrukcje, normy itp.)
- Umiejętność zrozumienia i wdrożenia w procesie sprzedaży wskaźników finansowych i celów firmy
- Doświadczenie: min. 5 lat na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku firmy produkcyjnej (przemysł stalowy / maszynowy) w zakresie zarządzania relacjami z klientami
- Swobodna komunikacja w j. angielskim
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej
- Bardzo dobra znajomość Ms Office (szczególnie Excel)
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, działanie pod wpływem stresu, orientacja na cel.
- Mobilność i gotowość do podróży (na terenie Europy)
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w międzynarodowej firmie,
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. premie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, karnet sportowy, dofinansowanie do wypoczynku, kupony świąteczne dla dzieci),
- Atrakcyjne wynagrodzenie.