Account Executive (Specjalista ds. PR)
Wojciecha Górskiego 9, Warszawa
Monday - agencja komunikacji
Cześć!
Jesteśmy Monday Group i szukamy Account Executive
W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z obszarów Public Relations oraz Public Affairs. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C. Obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branży: technologicznej, e-commerce, retail, HR, cyberbezpieczeństwa, realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: OLX, Palo Alto Networks, Zebra Technologies, Equinix.
Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy do działu CPA, w którym będzie pracować dla wybranej grupy klientów. Odpowiadać będzie za obsługę projektów z branży technologicznej, a na co dzień będzie zajmować się zarówno komunikacją zagadnień adresowanych do biznesu, jak i tych wymagających tworzenia angażujących i kreatywnych treści dla konsumentów.
Odezwij się do nas, jeśli:
➡️Wiesz, czym jest profesjonalna obsługa klienta i masz umiejętności komunikacji. W codziennej pracy będziesz kontaktować się z mediami, partnerami, podwykonawcami i współpracownikami.
➡️ Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania, lubisz wyzwania i różnorodność zadań.
➡️Chcesz się rozwijać w dziedzinie Public Relations i czujesz, że budowanie relacji z dziennikarzami to coś dla Ciebie.
➡️Masz minimum 1-2-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji PR/Komunikacji/Marketingu – chętnie rozważymy Twoją aplikację, jeśli masz doświadczenie na stanowisku juniora lub stanowiskach pokrewnych powiązanych z komunikacją, lub jeśli pracowałeś/aś dotychczas po stronie klienta/producenta.
➡️Znasz media tradycyjne lub interesuje Cię poznanie ich oraz interesujesz się trendami konsumenckimi i tematami trendującymi w mediach – od lifestyle’u po technologię i biznes.
➡️Wiesz, czym jest data journalism, umiesz pisać i doskonale znasz zasady pisowni języka polskiego oraz potrafisz zrobić dobry research na potrzeby tekstu.
➡️Gdy trzeba, nie stronisz od Excela i raportów, aby jak najlepiej przedstawić wyniki naszej pracy.
➡️Posługujesz się j. angielskim – dzięki czemu będziesz mógł/mogła pracować z materiałami, które dostajemy od klienta w wersji oryginalnej.
Czym będziesz się zajmować?
W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również wspierać działania strategiczne i egzekwować. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu.
Co proponujemy?
👍 Atrakcyjne wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach. Dla Account Executive, w przypadku:
umowy o pracę: 6 400 – 7 700 zł brutto
współpracy B2B: 7 350 – 8 650 zł netto na fakturze
👍Pracę przy ciekawych projektach w dobrej atmosferze w zespole.
👍 Dodatkowe 12 dni urlopu w roku! Co miesiąc będzie przysługiwał Ci dodatkowy dzień urlopu. Dzięki nim długie weekendy stają się jeszcze dłuuuższe!
👍 Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).
Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (w przypadku osób z województwa mazowieckiego zależy nam na pracy z biura minimum 2x w tygodniu, pozostałe osoby zapraszamy do warszawskiego biura co najmniej 1x w kwartale).
👍 Dobrostan pracowników. Zapewniamy 2 benefity z 3 do wyboru: prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl lub kartę Multisport. W piątki pracujemy godzinę krócej 😊
👍 Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.
👍 Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych.
👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.
👍 Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m.in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Zintegrowane kampanie obejmujące PR, digital, social media, Public Affairs, content marketing, influencer marketing, sales-driven markietng.
👍 Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.
Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?
Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.
Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów, tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 8 działów: Corporate&Public Affairs, Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communication oraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas blisko 60 konsultantów.
Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl, oraz mondaydigital.pl
Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?
Możesz dać nam znać na dwa sposoby:
- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;
- odezwij się na LinkedIn do Alicja Kubów
Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.
Zapraszamy!
Account Executive (Specjalista ds. PR)
Account Executive (Specjalista ds. PR)
Wojciecha Górskiego 9, Warszawa
Monday - agencja komunikacji