Account Executive (Specjalista ds. PR)

7 350 - 8 650 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 400 - 7 700 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Marketing

Account Executive (Specjalista ds. PR)

Marketing

Wojciecha Górskiego 9, Warszawa

Monday - agencja komunikacji

Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
7 350 - 8 650 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 400 - 7 700 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

PR/public relations
research
obsługa klienta
język angielski
media relations

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

Cześć!  

Jesteśmy Monday Group i szukamy Account Executive

 

W dziale Corporate & Public Affairs łączymy kompetencje z obszarów Public Relations oraz Public Affairs. Prowadzimy działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, B2B oraz B2C. Obecnie w naszym portfolio znajdują się klienci z branży: technologicznej, e-commerce, retail, HR, cyberbezpieczeństwa, realizujemy działania między innymi dla takich marek jak: OLX, Palo Alto Networks, Zebra Technologies, Equinix.

 

Poszukiwany/a kandydat/ka dołączy do działu CPA, w którym będzie pracować dla wybranej grupy klientów. Odpowiadać będzie za obsługę projektów z branży technologicznej, a na co dzień będzie zajmować się zarówno komunikacją zagadnień adresowanych do biznesu, jak i tych wymagających tworzenia angażujących i kreatywnych treści dla konsumentów.

 

Odezwij się do nas, jeśli: 

➡️Wiesz, czym jest profesjonalna obsługa klienta i masz umiejętności komunikacji. W codziennej pracy będziesz kontaktować się z mediami, partnerami, podwykonawcami i współpracownikami.

➡️ Potrafisz ustalać priorytety i organizować sobie pracę, jesteś systematyczny/a i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania, lubisz wyzwania i różnorodność zadań.

➡️Chcesz się rozwijać w dziedzinie Public Relations i czujesz, że budowanie relacji z dziennikarzami to coś dla Ciebie.

➡️Masz minimum 1-2-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji PR/Komunikacji/Marketingu – chętnie rozważymy Twoją aplikację, jeśli masz doświadczenie na stanowisku juniora lub stanowiskach pokrewnych powiązanych z komunikacją, lub jeśli pracowałeś/aś dotychczas po stronie klienta/producenta.

➡️Znasz media tradycyjne lub interesuje Cię poznanie ich oraz interesujesz się trendami konsumenckimi i tematami trendującymi w mediach – od lifestyle’u po technologię i biznes.

➡️Wiesz, czym jest data journalism, umiesz pisać i doskonale znasz zasady pisowni języka polskiego oraz potrafisz zrobić dobry research na potrzeby tekstu.

➡️Gdy trzeba, nie stronisz od Excela i raportów, aby jak najlepiej przedstawić wyniki naszej pracy.

➡️Posługujesz się j. angielskim – dzięki czemu będziesz mógł/mogła pracować z materiałami, które dostajemy od klienta w wersji oryginalnej.

 

Czym będziesz się zajmować? 

W codziennej pracy będziesz miał/a okazję tworzyć materiały prasowe (w tym tłumaczenia i dystrybucja), kontaktować się z dziennikarzami, ekspertami i liderami opinii, ale również wspierać działania strategiczne i egzekwować. Będziesz brał/a udział w tworzeniu kampanii, eventów prasowych oraz przygotowywał/a komunikację nowości wprowadzanych na polski rynek. Wszystko powyższe pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami. I choć samodzielność jest tutaj bardzo istotna, zawsze będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie zespołu.

 

Co proponujemy? 

 

👍 Atrakcyjne wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko będziesz działać samodzielnie przy większych projektach. Dla Account Executive, w przypadku:

  • umowy o pracę: 6 400 – 7 700 zł brutto

  • współpracy B2B: 7 350 – 8 650 zł netto na fakturze

  👍Pracę przy ciekawych projektach w dobrej atmosferze w zespole.

 👍 Dodatkowe 12 dni urlopu w roku! Co miesiąc będzie przysługiwał Ci dodatkowy dzień urlopu. Dzięki nim długie weekendy stają się jeszcze dłuuuższe!

 👍 Elastyczność i stabilność zatrudnienia. Oferujemy różne formy zatrudnienia (umowy o pracę, B2B) – Ty decydujesz, na czym Ci zależy. Udostępniamy też firmowy sprzęt (pracujemy w systemie Windows).

Umożliwiamy pracę hybrydową oraz w pełni stacjonarnie (w przypadku osób z województwa mazowieckiego zależy nam na pracy z biura minimum 2x w tygodniu, pozostałe osoby zapraszamy do warszawskiego biura co najmniej 1x w kwartale).

 👍 Dobrostan pracowników. Zapewniamy 2 benefity z 3 do wyboru: prywatną opiekę medyczną, miesięczny, odnawialny kredyt w Pyszne.pl lub kartę Multisport. W piątki pracujemy godzinę krócej 😊

 👍 Różnorodne formy benefitów, nagród i wyrazów doceniania. Od nagród kwartalnych, po bonusy za polecenie pracowników.

 👍 Upgrade kompetencji. Rozwijamy umiejętności poprzez szkolenia, kursy online i webinary oraz udział w konferencjach branżowych.

 👍 Dobre relacje w zespole i z Klientami. Dbamy o dobre relacje w zespole, ponieważ współpraca i wsparcie są dla nas podstawowymi wartościami. Nasi pracownicy podkreślają wyjątkową atmosferę (którą udaje nam się utrzymać, nawet przy pracy hybrydowej czy zdalnej), partnerskie podejście i poczucie „bycia rozumianym”. Stawiamy na długotrwałe, partnerskie relacje z Klientami, a przede wszystkim naszym podejściem i działaniami budujemy relacje marka & konsument.

 👍 Zaangażowanie w działania globalne i lokalne. Współpracujemy zarówno z międzynarodowymi, topowymi markami, jak i lokalnymi brandami m.in. z branży technologicznej, finansowej, bankowości, gamingowej. Nasza specjalność? Zintegrowane kampanie obejmujące PR, digital, social media, Public Affairs, content marketing, influencer marketing, sales-driven markietng.

 👍 Szybki proces rekrutacji. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego.

 

Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?

Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.

 

Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów, tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 8 działów: Corporate&Public Affairs, Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Social Media & Digital Marketing, Sales Driven Marketing, B2B Communication oraz Finance&Administration, a także dział kreacji. Pracuje u nas blisko 60 konsultantów.

 

Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl, oraz mondaydigital.pl

 

Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?

Możesz dać nam znać na dwa sposoby:

- wyślij CV, żebyśmy mogli poznać Twoje doświadczenie;

- odezwij się na LinkedIn do Alicja Kubów

Bywają wyjątkowe firmy. Bywają wyjątkowi kandydaci. Bywają wyjątkowe poniedziałki.

Zapraszamy!

 

Wymagane umiejętności

PR/public relations
research
obsługa klienta
język angielski
media relations

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 26.11.2025

Account Executive (Specjalista ds. PR)

7 350 - 8 650 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Account Executive (Specjalista ds. PR)

Wojciecha Górskiego 9, Warszawa

Monday - agencja komunikacji

7 350 - 8 650 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 400 - 7 700 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Monday Agencja Komunikacji Sp. z o.o. sp. k z siedzibą w Warszawie ul. Górskiego 9 (dalej jako "a... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.