Junior Marketing Specialist
Nowa
Marketing

Junior Marketing Specialist

6 474 - 7 744 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 350 - 6 400 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 474 - 7 744 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 350 - 6 400 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

copywriting

e-mail marketing

B2B marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!

Jesteśmy monday group i do naszego zespołu szukamy Junior Marketing Specialist


Szukamy osoby, która dołączy do zespołu marketingowego, pracującego z branżą IT i wspierającego biznes największych marek technologicznych, takich jak Dell Technologies, Asana, czy Bradmax z nastawieniem na rynek międzynarodowy i polski.

Masz więc możliwość stać się częścią takich projektów jak m.in.:

  1. Największa akademia webinarów dla inżynierów i profesjonalistów IT w Polsce – TX Academy (ponad 30 000 uczestników w ciągu kilku lat);
  2. Portalu technologicznego transformation-experts.pl skierowanego do klientów i partnerów Dell Technologies, a także możliwość skalowania go w regionie
  3. Dell Technologies Forum - największy event technologiczny w tej części Europy;
  4. Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz kilka case study naszych projektów i poczytaj więcej o naszej pracy. Oto dwa przykłady: https://transformation-experts.pl/, https://casestudyprogram.pl/.


Czym będziesz się zajmować?

Zależy nam na tym, aby osoba, która do nas dołączy wspierała zespół w prowadzeniu projektów i codziennej pracy oraz tworzyła treści w języku polskim i angielskim.

Do Twoich zadań należeć będą:

  1. tworzenie różnorodnych treści, w tym pisanie postów na LinkedIn, tworzenie treści na strony internetowe (tj. e-booki,broszury, artykuły, one-page, case study);
  2. przygotowanie zaproszeń mailowych; tworzenie i wysyłka mailingów w HubSpot i Get Response;
  3. tworzenie i obsługa webinarów na platformie Zoom;
  4. obsługa narzędzi: Sprinklr, Sharebee, HubSpot, GetResponse, Asana, Zoom, Slack, Wordpress (jeśli trzeba, nauczymy!);
  5. przygotowywanie analiz i raportów kampanii marketingowych (z wykorzystaniem dashboardów z narzędzia marketing automation i AI);
  6. wsparcie przy realizacji case studies, nagrań, podczas eventów.

Twoim zadaniem będzie więc dogłębne zrozumienie prowadzonych projektów, priorytetów oraz terminów. Zależy nam też na tym, abyś mógł/mogła rozwijać się kreatywnie poprzez wskazywanie kierunków rozwoju tworzonych treści. Wszystko powyższe z dbałością o dobrą atmosferę, relacje i komunikację w całym zespole oraz pod okiem doświadczonych managerów oraz przy bliskiej współpracy z klientami.


Odezwij się do nas, jeśli:

  1. Masz podstawowe doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji marketingowej, marketingu czy komunikacji;
  2. Realnie interesujesz się marketingiem z naciskiem na obszar B2B (w branży IT), wykazujesz chęć do nauki i samorozwoju oraz tak samo jak nas kręcą Cię hasła: #chmura, #customerexperience, #sustainability, #planowanieprodukcji, #supplychain, #rozwiązaniadlaHR, #powerstore, #AI;
  3. Potrafisz i chcesz pracować pracy w ramach większego zespołu: dobrze czujesz się wśród ludzi i planując działania, masz zdolność do szerszego patrzenia na projekt i szukania współzależności między innymi projektami realizowanymi w zespole;
  4. Znasz j. angielski i potrafisz z niego korzystać w codziennej pracy na tyle swobodnie, aby wspólnie z nami realizować projekty w Europie środkowowschodniej i nie tylko;
  5. Cechują Cię:
  6. świetne zdolności interpersonalne, życzliwość i pozytywnie nastawienie do ludzi,
  7. zdolności analityczne – potrafisz wyciągać wnioski z dostarczanych raportów i na bazie własnej obserwacji oraz formułowania rekomendacji,
  8. proaktywna postawa, którą rozumiemy jako przyjmowanie inicjatywy, a także zaangażowanie i zorientowanie na realizację celów oraz branie odpowiedzialności za terminowość;
  9. Mile widziana znajomość narzędzi marketingowych, np. Zoom Webinar, Splinklr, Sharebee, Wordpress


Co proponujemy:

👍Wynagrodzenie, które przede wszystkim jest zależne od doświadczenia – a także, ile wspólnie musimy się nauczyć i jak szybko jako będziesz się rozwijać i docelowo działać samodzielnie przy większych projektach:

- dla Junior Marketing Specialist: 5 350 - 6 400 zł brutto (na UoP)/ (6 474 - 7 744 zł netto na B2B);


👍 Klarowną ścieżkę rozwoju, która w monday group zaczyna się od Asystenta, przez Junior/ Regular/ Senior Specjalistę (tj. od Młodszego do Starszego Specjalisty ds. marketingu), po Marketing Managera, Senior Marketing Managera, aż do Szefa/Szefowej Działu (Head of Team).


👍 Znaczący wkład w jakość projektów całej grupy monday oraz możliwość osobistego rozwoju i budowania własnej marki;

👍Konkretną propozycję benefitów: 12 dodatkowych dni wolnych w roku (MondayOff - jeden dzień miesięcznie), ubezpieczenie zdrowotne, szkolenia czy dodatek lunchowy w pyszne.pl

👍Pracę hybrydową (zależy nam na pracy z biura minimum 1x w tygodniu, biuro mamy w centrum Warszawy).


👍Sprawny, profesjonalny proces rekrutacji i onbordingu. Spotkamy się jeden albo góra dwa razy. Na koniec otrzymasz feedback dotyczący rozmowy oraz z wykonanego zadania rekrutacyjnego. A w ramach onboardingu otrzymasz zindywidualizowany harmonogram wdrożenia.

Potrzebujesz więcej informacji o Monday Group?

Trochę historii: Działamy od 2006 r., początkowo jako klasyczna agencja PR. W 2010 r. rozpoczęliśmy proces transformacji w agencję komunikacji. Rok 2015 i 2016 to przełomowe dla nas lata: szereg świetnych kampanii digital i wiele nagród. Rok 2017 to kropka nad i: rebranding, restrukturyzacja, przystąpienie do IAB Polska. W roku 2021 zostaliśmy wyróżnieni Diamentem Forbesa 2021 jako jedno z najbardziej dynamicznie rosnących przedsiębiorstw w ciągu ostatnich trzech lat.

Od 2021 jesteśmy monday group, tworząc dwie marki: monday comms i monday digital. Każda z nich ma własną osobowość, zainteresowania, pasje i cele. Wzajemnie czerpią ze swoich zasobów tworząc unikatową jakość. Całość firmy tworzy 7 działów: Brand&Corporate Communication, Consumer&Gaming, Digital Marketing, Sales Driven Marketing, Corporate&Public Affairs, B2B Communication oraz Finance&Administration. Pracuje u nas ponad 50 konsultantów.

Więcej o nas znajdziesz na FB, LinkedIn oraz na stronach naszych brandów: mondaycomms.pl oraz mondaydigital.pl

Czujesz, że to propozycja dla Ciebie?

Możesz dać nam znać na dwa sposoby:

- wyślij CV (portfolio projektów marketingowych zawsze nice to have)

- Odezwij się poprzez Linkedin a tam ustalimy, w jaki sposób możemy Cię poznać - osoba kontaktowa to Adrian Domański


Pozdrawiam,

Adrian Domański

Head of Sales Driven Marketing

6 474 - 7 744 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 350 - 6 400 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP