Szukamy osoby, której zależy na rozwoju kompetencji, jest ciekawa świata, lubi pracę z ludźmi i nie boi się nowych wyzwań. Będziemy wspólnie realizować projekty komunikacyjne dla czołowych klientów z branży nowych technologii (IT), dlatego zachęcamy do kontaktu te osoby, które interesują się taką tematyką, śledzą trendy i są zawsze na bieżąco.
Jeśli widzisz rozwiązania, a nie problemy, lubisz i potrafisz ciekawie pisać, znasz branżowy rynek mediów i blogosferę, a do tego rozumiesz ich oczekiwania, to właśnie Ciebie szukamy!
Opis stanowiska:
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacji dla klientów agencji
- codzienna współpraca z dziennikarzami i dbanie o wizerunek klientów w mediach
- tworzenie tekstów na potrzeby klientów: informacji prasowych, komentarzy, Q&As i in.
- bliska współpraca z klientami w zakresie realizowanych działań
- organizacja spotkań prasowych i wydarzeń specjalnych
- stałe poszukiwanie nowych rozwiązań i świeżych pomysłów
Oferujemy:
- rozwojową pracę wśród profesjonalistów i fanów nowych technologii
- współpracę z największymi globalnymi i polskimi firmami
- realny wpływ na strategie i wyniki realizowanych projektów
- możliwości rozwoju i pogłębiania wiedzy
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
- prywatną opiekę medyczną
- świetną atmosferę pracy
Wymagania:
- dwuletnie doświadczenie w agencji PR lub po stronie klienta
- praktyczna znajomość mediów (biznesowych, technologicznych i in.)
- znajomość zagadnień dot. rozwiązań technologicznych dla biznesu będzie dodatkowym atutem
- umiejętność strategicznego myślenia i weryfikowania informacji
- świetne zdolności interpersonalne, w tym budowania długofalowej relacji z klientami, kolegami z pracy i podwykonawcami
- znajomość narzędzi PR i komunikacji zintegrowanej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- “lekkie pióro” i doskonała znajomość zasad pisowni w języku polskim
- poczucie humoru oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań