Brand Manager | Kierownik Kreatywny
Północna 9, Żory
Moraj Sp. z o.o. Sp.k.
Na co możesz u nas liczyć?
na ekipę ludzi z pasją – serio, nie jesteśmy „kolejną nudną firmą”
markę z ponad 30-letnią historią, która właśnie przechodzi totalny rebranding – tu naprawdę dzieją się rzeczy!
ogromny wpływ na to, jak Moraj będzie wyglądał i jak będzie odbierany w Polsce i za granicą
samodzielność i swobodę działania – Twoje pomysły = realne projekty, nie szuflada
wsparcie w testowaniu nowinek technologicznych
szkolenia, rozwój, inspiracje – lubimy, gdy ludzie stają się coraz lepsi w tym, co kochają robić
elastyczne godziny pracy
pakiet medyczny, bo zdrowie to podstawa
stabilne zatrudnienie w marce, która ubiera miliony Polaków
i najważniejsze: będziesz budować markę z hasłem „Wygodnie być sobą” – czyli zero sztuczności, 100% autentyczności
Co będziesz robić?
prowadzić i inspirować zespół grafików, a z czasem cały dział kreatywny (grafika, content, foto/video, social)
wymyślać i wdrażać identyfikację wizualną marki – od metek, przez kolekcje, po kampanie 360
projektować i zatwierdzać grafiki na odzież, akcesoria i opakowania (tu liczy się detal!)
współpracować z projektantami i marketingiem – razem tworzymy spójny brand experience
testować i wdrażać narzędzia AI do kreatywnego designu
analizować trendy i przekładać je na rozwiązania, które wyróżnią Moraj na tle konkurencji
tworzyć i aktualizować brand book – Ty pilnujesz, żeby marka zawsze „brzmiała” i wyglądała tak, jak powinna
koordynować sesje zdjęciowe, materiały POS i kampanie reklamowe
badać rozpoznawalność marki i budować jej pozycję na rynku
Dołącz do nas, jeśli:
masz 3–5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem kreatywnym/graficznym (fashion/lifestyle mile widziane)
możesz pochwalić się portfolio zrealizowanych projektów (odzież, grafika, branding)
znasz Adobe (prawie jak własną kieszeń) i chcesz rozwijać się w AI design
masz wyczucie estetyki, znasz zasady kompozycji, typografii i potrafisz je stosować w praktyce
potrafisz myśleć strategicznie i rozumiesz, jak działa brand i marketing
umiesz prezentować swoje pomysły i przekonywać do nich innych
jesteś graczem zespołowym – współpraca > rywalizacja
swobodnie mówisz po angielsku (min. B2)
Brzmi jak coś dla Ciebie?
Jeśli chcesz mieć realny wpływ na markę, która codziennie ubiera miliony Polaków i wyznaczać kierunek jej wizualnej tożsamości – dołącz do Moraj!
Brand Manager | Kierownik Kreatywny
Brand Manager | Kierownik Kreatywny
Północna 9, Żory
Moraj Sp. z o.o. Sp.k.