Opiekun Klienta
Obsługa klienta

Opiekun Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

customer service

customer support

komunikatywność

Mile widziane

copywriting

Upselling

cross selling

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Tworzymy największą i najbardziej wiarygodną markę health & beauty w Polsce - Natu.Care.

Naszą misją jest holistyczne wsparcie zdrowia i urody kobiet poprzez najlepsze jakościowo, w 100% przebadane suplementy diety oraz rzetelne, oparte na najnowszych badaniach artykuły edukacyjne.


Dołącz do Natu.Care i twórz z nami nową jakość suplementacji w Polsce i całej Europie!


Główne obowiązki:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta
  • Wsparcie klientów, którzy dokonali zakupów oraz dbanie o ich jak najlepsze doświadczenia pozakupowe
  • Edukowanie klientów - przeprowadzanie przez proces zakupowy, doradzanie, pomaganie w wyborze odpowiednich produktów, odpowiadanie na pytania, zbieranie opinii, a także wsparcie w finalizacji zamówień
  • Monitorowanie statusów zamówień oraz przesyłek, rozwiązywanie bieżących problemów, rozpatrywanie reklamacji oraz zwrotów
  • Lojalizacja klienta - dbanie o pozytywne relacje z klientkami i klientami
  • Realizacja strategii sprzedażowych - obsługa telefoniczna, mailowa, upsell dodatkowych produktów
  • Analityka danych, przygotowywanie rekomendacji usprawnień w obszarze obsługi klienta dt. m.in. procesu oraz wykorzystywanych narzędzi


Dołącz do nas, jeśli:

  • Jesteś 100% “people person” - uwielbiasz pracować z ludźmi, a rozmowa telefoniczna przychodzi Ci z łatwością,
  • Masz rozwinięte umiejętności interpersonalne - potrafisz słuchać i z łatwością nawiązać długofalową relację z klientem
  • Jesteś osobą komunikatywną, optymistycznie nastawioną do drugiego człowieka
  • Pomaganie przychodzi Ci z łatwością, a cierpliwość to Twoje drugie imię
  • Jesteś osobą odważną i proaktywną - rozwiązujesz problemy i proponujesz nowe rozwiązania
  • Potrafisz organizować własną pracę i jesteś osobą samodzielną


Nasze wymagania:

  • Min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta, zarówno e-mailowej jak i telefonicznej
  • Swoboda w komunikacji oraz elokwencja - w Natu.Care szacunek do naszych klientek i klientów jest u nas na 1 miejscu!
  • Sprawność w obsłudze komputera
  • Dobra znajomość Google Sheets / MS Excel
  • Zainteresowanie / znajomość branży health/beauty/wellness
  • Lekkie pióro - potrafisz w przejrzysty i poprawny językowo sposób napisać e-maila i poprowadzić komunikację z klientem
  • Płynne porozumiewanie się w j. polskim


Mile widziane:

  • Doświadczenie w startupie lub szybko rosnących brandach online
  • Znajomość narzędzi fulfilmentowych, obsługi Shopify Plus, Baselinker oraz Responso
  • Język angielski - min. B2


Nasza oferta:

  • Elastyczny grafik (możesz łatwo pogodzić pracę ze studiami)
  • 3 dni w naszym biurze przyjaznym dla psów w Warszawie, Klif Tower (pon-śr), 2 dni zdalnie
  • Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 brutto + system prowizyjny na uop / 5 000 - 7 500 netto + system prowizyjny na b2b
  • Po 6 miesiącach współpracy masz możliwość skorzystania z dodatkowych 10 dni pracy zdalnej!
  • Budżet na aktywności integracyjne dla zespołów
  • Prywatna opieka zdrowotna w Medicover
  • Płatny czas wolny dla każdego
  • Macbook i inne urządzenia elektroniczne niezbędne do pracy


Dołącz do Natu.Care, a na pewno poczujesz wpływ na otaczającą Cię rzeczywistość.

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
skuteczna komunikacja
BTL
reklama
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa