Analityk internetowy

Marketing

Analityk internetowy

Marketing

al. Jana Pawła II 43b, Kraków

Morele.net

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Analytics 4
SQL
Google Tag Manager
MS Excel

Mile widziane

Google Analytics 360
Tableau/Looker
Hotjar/Clarity
BigQuery

Opis stanowiska

Analityk internetowy


Morele to lider polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej (komputery, laptopy, podzespoły komputerowe, RTV, AGD). Jesteśmy platformą e-commerce agregującą marki D2C w Polsce, a także rozwijającą ekspansję na rynki zagraniczne. Dzięki temu ciągle rozbudowujemy sourcing dla marek obcych i powiększającej się grupy naszych marek własnych.*


W związku z rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych, innowacyjnych projektów, poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko: Analityk internetowy do naszego Działu Analiz Marketingowych i Ecommerce.


Co będzie należało do Twojej codzienności?

  • Zarządzanie konfiguracją i utrzymaniem Google Analytics 4 (docelowo Google Analytics 360) oraz Google Tag Manager dbając o jakość danych na stronie i w aplikacji.

  • Monitorowanie KPI e-commerce oraz proaktywne zapewnianie spójności i wiarygodności danych w systemach analitycznych (między innymi w Google Analytics 4 i Tableau).

  • Przekształcanie potrzeb biznesowych w metryki i tworzenie raportów w Google Analytics 4, Tableau, w celu optymalizacji wyników biznesowych i doświadczeń użytkownika.

  • Aktywny udział w projektach biznesowych, od koncepcji po wdrożenie, poprzez opracowywanie strategii pomiarowych, tworzenie raportów oraz prowadzenie i analizę testów A/B

  • Bliska współpraca z zespołami marketingowymi, UX i deweloperskimi w celu identyfikacji potrzeb biznesowych, implementacji rozwiązań analitycznych i monitorowania ich efektywności, 

  • Monitorowanie trendów i najlepszych praktyk w analityce internetowej i digital marketingu w celu ciągłego doskonalenia metodologii, narzędzi i automatyzacji procesów raportowania.

  • Współtworzenie dokumentacji opomiarowania sklepu pod potrzeby Google Analytics 4.

  • Transformacja z Google Analytics 4 na Google Analytics 360. 


Sprawdzisz się, jeśli:

  • Masz minimum trzyletnie doświadczenie w branży ecommerce na pozycji analityka - warunek konieczny. 

  • Znasz w praktyce narzędzia z obszaru analityki internetowej - warunek konieczny to Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google BigQuery i oczywiście Excel. 

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Google Analytics 360.

  • Potrafisz korzystać z narzędzi wizualizacji danych (np. Tableau) w celu tworzenia interaktywnych dashboardów.

  • Masz doświadczenie w testach A/B.

  • Znasz zagadnienia digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja) oraz podstawy HTMLa i JavaScript w kontekście implementacji śledzenia.

  • Cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o szczegóły i zdolność do rozwiązywania problemów.

  • Wykonując pracę jesteś osobą samodzielną i proaktywną. 

  • Przekazujesz złożone zagadnienia w prosty sposób i potrafisz wyciągać praktyczne wnioski z danych.

  • Bliskie są Ci wartości takie jak otwartość, koleżeńskość, prawość, zaangażowanie oraz zorientowanie na cel. To właśnie te filary budują atmosferę na naszym morelowym pokładzie! :)


Poznaj warunki współpracy:

  • System pracy hybrydowej - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie.

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.


Co mamy Ci do zaoferowania?

  • Stabilność i transparentność – działamy zgodnie z naszymi firmowymi wartościami, które kształtują unikalną kulturę Morele.

  • Nieformalną atmosferę pracy w gronie pełnych pasji i zaangażowania profesjonalistów. Do tego możesz zapomnieć o dress code! :)

  • Nowoczesne biuro niedaleko centrum Krakowa - w dobrze skomunikowanej lokalizacji. 

  • Możliwości rozwoju i awansu, z opcją udziału w rekrutacjach wewnętrznych.

  • Benefity - dofinansowanie do karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Warta oraz prywatnej opieki medycznej Compensa na preferencyjnych warunkach.

  • Zniżki pracownicze w ramach programu Brand Club, w którym pracownicy mają dostęp do marek własnych Morele w specjalnych cenach.

  • Atrakcje pracownicze - konkursy wewnętrzne, integracje, gry i zabawy w strefie Chill, świętowanie corocznych okazji.

  • “Otwarte” pokoje Zarządu - tam zawsze możesz przyjść z pomysłami na rozwój Morele i nie tylko :)


*Jeśli to brzmi za bardzo sztampowo, sprawdź, jak wygląda nasza rzeczywistość, odwiedzając morelowego:


Na siłę Cię nie przekonamy, ale jeśli czujesz, że Morele może być miejscem dla Ciebie - aplikuj (szkoda tracić czas!) 🤗

Wymagane umiejętności

Google Analytics 4
SQL
Google Tag Manager
MS Excel

Mile widziane

Google Analytics 360
Tableau/Looker
Hotjar/Clarity
BigQuery

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 24.10.2025

Analityk internetowy

Podsumowanie oferty

Analityk internetowy

al. Jana Pawła II 43b, Kraków

Morele.net

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Morele.net Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, al. Jana Pawła II 43B (dalej jako "administrator"). ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca