O nas
Mowi Poland to część norweskiej firmy MOWI S.A. Specjalizujemy się w przetwórstwie łososia i owoców morza. Jesteśmy największym na świecie hodowcą łososia atlantyckiego, z 20% udziałem w globalnym rynku i jako jedyny hodowca mamy własną odmianę łososia.
Każdego dnia 12,200 pracowników Mowi w 25 krajach produkuje ponad 8 mln zdrowych i smacznych posiłków dostarczanych konsumentom na całym świecie. W Polsce zatrudniamy ponad 4000 pracowników w kilku lokalizacjach: Duninowie, Lęborku i Gdańsku.
Dlaczego czekamy właśnie na Ciebie?
Bez ludzi nie byłoby Mowi, to proste. Jesteśmy zespołem zdeterminowanych pasjonatów, chcemy zmieniać świat na lepsze, cenimy sobie zaufanie i dzielimy się doświadczeniem i pomysłami. Wszyscy, którzy myślą podobnie, znakomicie odnajdą się w Mowi. Dołącz do nas!
Zakres obowiązków:
Zbieranie, analiza i priorytetyzacja wymagań biznesowych poprzez współpracę z interesariuszami w obszarze Sprzedaży oraz Supply Chain
Przekładanie wymagań biznesowych na specyfikacje techniczne w celu zapewnienia skutecznej implementacji.
Współpraca z zespołami IT i biznesowymi w celu zachowania spójności między wymaganiami a wdrażanymi rozwiązaniami.
Projektowanie i optymalizacja procesów biznesowych wspierających rozwój organizacji.
Wsparcie w implementacji rozwiązań IT, w tym współpraca z zespołami deweloperskimi i operacyjnymi.
Tworzenie dokumentacji biznesowej i technicznej, w tym specyfikacji, diagramów procesów i raportów analitycznych.
Identyfikowanie obszarów do automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych.
Wspieranie testów i walidacji wdrażanych rozwiązań poprzez definiowanie scenariuszy testowych i ocenę ich zgodności z wymaganiami.
Wymagania:
Doświadczenie na stanowisku Analityka Biznesowego lub w pokrewnych rolach związanych z analizą procesów i wymagań.
Umiejętność zbierania, dokumentowania i analizowania wymagań biznesowych oraz technicznych.
Znajomość narzędzi i metod analizy biznesowej
Zrozumienie technologii IT oraz systemów wspierających biznes (ERP, CRM, BI, workflow automation).
Doświadczenie w pracy z zespołami IT i programistami – umiejętność skutecznego przekładania potrzeb biznesowych na wymagania funkcjonalne i techniczne.
Znajomość metodyk zarządzania projektami (Agile, Scrum, Waterfall).
Silne zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
Mile widziana znajomość narzędzi do zarządzania projektami (Jira, Confluence, MS Visio, Trello).
Dobra znajomość języka angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku).
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej,
Kafeteria MyBenefit,
Szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
Dofinansowanie wypoczynku,
Bonus świąteczny,
Możliwość dołączenia do ubezpieczenie na życie.
Rekomendowane oferty