O nas
Mowi Poland to część norweskiej firmy MOWI ASA. Specjalizujemy się w przetwórstwie łososia i owoców morza. Jesteśmy największym na świecie hodowcą łososia atlantyckiego, z 20% udziałem w globalnym rynku i jako jedyny hodowca mamy własną odmianę łososia.
Każdego dnia 12,200 pracowników Mowi w 25 krajach produkuje ponad 8 mln zdrowych i smacznych posiłków dostarczanych konsumentom na całym świecie. W Polsce zatrudniamy ponad 4000 pracowników w kilku lokalizacjach: Duninowie, Lęborku i Gdańsku.
Dlaczego czekamy właśnie na Ciebie?
Bez ludzi nie byłoby Mowi, to proste. Jesteśmy zespołem zdeterminowanych pasjonatów, chcemy zmieniać świat na lepsze, cenimy sobie zaufanie i dzielimy się doświadczeniem i pomysłami. Wszyscy, którzy myślą podobnie, znakomicie odnajdą się w Mowi. Dołącz do nas!
Na czym będzie polegać Twoja rola?
Jako Business Process Owner będziesz odpowiadać za analizę i rozwój kluczowych procesów biznesowych w obszarze łańcucha dostaw (Supply Chain). Twoim celem będzie nie tylko zrozumienie „jak jest”, ale przede wszystkim – zaprojektowanie „jak powinno być” i wdrożenie zmian we współpracy z innymi zespołami.
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
analiza i mapowanie istniejących procesów (BPMN, Visio, Adonis),
identyfikacja obszarów do usprawnienia i standaryzacji,
współpraca z właścicielami procesów oraz zespołami z różnych krajów i działów,
zbieranie wymagań biznesowych i przekładanie ich na konkretne rozwiązania systemowe,
udział w projektach wdrożeniowych systemów ERP i narzędzi wspierających (od analizy po rollout),
wsparcie użytkowników po wdrożeniu oraz rozwiązywanie bieżących problemów systemowych,
dbałość o spójność danych, parametrów i procesów między działami (logistyka, księgowość, produkcja).
Nasze oczekiwania:
minimum 2–3 lata doświadczenia w pracy z procesami biznesowymi,
znajomość specyfiki firm produkcyjnych lub logistycznych,
doświadczenie we wdrażaniu lub rozwoju systemów ERP (np. SAP, M3, Oracle),
bardzo dobra znajomość MS Excel (w tym Power Query i tabele przestawne),
umiejętność pracy projektowej – mile widziane doświadczenie z metodykami Agile lub Lean,
swoboda w tworzeniu i analizie dokumentacji procesowej oraz zbieraniu wymagań biznesowych,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę w środowisku międzynarodowym,
proaktywne podejście, dokładność, samodzielność i nastawienie na rozwiązywanie problemów,
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w projektach logistycznych (transport, magazynowanie, planowanie łańcucha dostaw).
Co oferujemy?
realny wpływ na zmiany i rozwój procesów w międzynarodowej organizacji,
udział w ambitnych projektach transformacyjnych,
współpracę z ekspertami z różnych krajów i działów,
nowoczesne narzędzia i wsparcie w rozwoju kompetencji.
Rekomendowane oferty