W MPP tworzymy środowisko dla ludzi z pasją.
Jesteśmy po to, by ludzie dzielili się emocjami i chcemy, by nasze produkty były w każdym domu. Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdej osoby wyjątkowe.
Obecnie dla naszej marki nPhoto poszukujemy wszechstronnego pasjonata marketingu, z którym wspólnie będziemy tworzyć wartościowe treści w kanałach social media i zmieniać sposób, w jaki nasza marka angażuje klientów i tworzy doskonałe doświadczenia użytkowników.
Zakres obowiązków
-
Tworzenie i zarządzanie treściami w social media – planowanie i realizacja strategii contentowej, publikacja postów oraz przygotowywanie angażujących treści (grafiki, wideo, stories, reels), dopasowanych do specyfiki poszczególnych platform (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube itp.),
-
Identyfikacja i współpraca z ambasadorami marki – budowanie relacji z instytucjami branżowymi i kluczowymi interesariuszami w celu zwiększenia zasięgu oraz koordynacja działań z zespołem marketingu, grafikami i copywriterami,
-
Budowanie i angażowanie społeczności – moderowanie dyskusji, odpowiadanie na komentarze i wiadomości, inicjowanie interakcji z użytkownikami oraz współpraca z grupami branżowymi w social media w celu wzmacniania pozycji marki i rozpoznawalności,
-
Monitorowanie i zarządzanie wizerunkiem marki – śledzenie opinii klientów, reagowanie na recenzje i komentarze, obsługa sytuacji kryzysowych oraz wdrażanie działań podnoszących reputację marki,
-
Analiza i optymalizacja działań w social media – monitorowanie wyników kampanii i postów, analiza statystyk (zasięgi, zaangażowanie, konwersje), raportowanie efektów oraz wdrażanie rekomendowanych usprawnień,
-
Tworzenie treści wspierających digital marketing – przygotowywanie materiałów do kampanii reklamowych, stron internetowych, bloga, newsletterów i mediów społecznościowych, z uwzględnieniem celów edukacyjnych, storytellingowych i sprzedażowych na różnych etapach lejka zakupowego.
Poszukiwane kompetencje
-
Znajomość narzędzi marketingu cyfrowego – w zakresie istotnym dla danego obszaru, takich jak analityka, kampanie reklamowe czy automatyzacja procesów,
-
Doświadczenie w tworzeniu angażujących treści marketingowych – dostosowanych do celów kampanii, grupy docelowej oraz charakterystyki poszczególnych kanałów,
-
Kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej i współpracy zespołowej – w środowisku wielozadaniowym i międzydziałowym,
-
Zdolność do proaktywnego działania i inicjowania zmian – gotowość do wprowadzania nowych rozwiązań i usprawnień,
-
Profesjonalne podejście do realizacji zadań – z dbałością o jakość, terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
-
Doświadczenie w pracy zorientowanej na realizację celów indywidualnych i zespołowych – świadomość wpływu własnych działań na efekty całego zespołu,
-
Kreatywność i pomysłowość w działaniach marketingowych – zdolność do tworzenia nieszablonowych rozwiązań i koncepcji,
-
Wiedza na temat platform społecznościowych – ich specyfiki, algorytmów i możliwości komunikacyjnych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube),
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2 – umożliwiająca swobodną pracę z narzędziami, dokumentacją i komunikację z partnerami zewnętrznymi.
Oferujemy
- ciekawą i rozwijającą pracę w dużej firmie działającej globalnie,
- uczestnictwo w ambitnych projektach,
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B,
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy,
- dostęp do niezbędnych narzędzi wspomagających efektywną pracę,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport, szkolenia),
- pracę hybrydową w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa (4 dni zdalne/m-c).