Inspektor/Starszy Inspektor/Specjalista/Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych
Nowa
Nieruchomości

Inspektor/Starszy Inspektor/Specjalista/Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Faktury

Microsoft Office

Zakupy

buyer

administracja

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:


Inspektor/Starszy Inspektor/Specjalista/Starszy Specjalista w Wydziale ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych

(Pion Administracyjno-Techniczny/Dział Obsługi Administracyjnej/Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Zaruskiego 4 

Nr ref.: 204/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • obsługa przypisanych zgłoszeń w Systemie Zamówień Administracyjnych
  • przygotowywanie zapotrzebowań na dostawy/usługi/materiały do postępowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowań zgodnie z regulaminem dla wybranych grup
  • sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi dla wybranych grup
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych
  • realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
  • obsługa organizacyjna i administracyjna Działu, w tym koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
  • utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami
  • rozliczanie faktur w dedykowanych systemach oraz kontrola merytoryczna
  • uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych, konsultacjach oraz spotkaniach
  • wsparcie administracyjne: zamawianie pieczątek i wizytówek, wydawanie i rozliczanie biletów komunikacyjnych
  • inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w pracy Wydziału


Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia)
  • min. 1 rok doświadczenia zawodowego, preferowane na analogicznych stanowiskach
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, w tym mile widziany zaawansowany poziom Excel)
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole
  • współodpowiedzialność za pracę zespołu
  • umiejętności przekazywania informacji o postępach realizacji zadań i przedstawianie aktywnej postawy w ustalaniu celów
  • komunikatywność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnej
  • czytelny sposób porozumiewania się stosowny do sytuacji i odbiorcy
  • nastawienie zadaniowe, rzetelność oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • otwartość na zmiany i świadomość ich wpływu na funkcjonowanie organizacji
  • mile widziana praktyczna wiedza o obsłudze procesów zamówień publicznych


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.



Rekomendowane oferty

Property and Facility Management Contract Manager

Nowa
ARCADIS
Zielona Góra
HVAC
Facility management
Fire Safety
Nowa

Real Estate Manager

Nowa
AmRest
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Excellent knowledge of the local market
5+ years of relevant experience
Nowa