Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Kierownik Działu Utrzymania Nieruchomości
(Pion Administracyjno-Techniczny / Dział Utrzymania Nieruchomości)
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Starynkiewicza 5
Nr ref.: 162/2025
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- planowanie, organizowanie, i koordynowanie pracy podległych pracowników, rozliczanie z powierzanych zadań
- nadzór nad przyjmowaną dokumentacją powykonawczą oraz prawidłową archiwizacją dokumentów, terminowe i prawidłowe wykonywanie raportów
- wykonywanie i wdrażanie opracowań technicznych w zakresie harmonogramów robót
- współudział w tworzeniu planów gospodarczych
- weryfikacja przygotowywanych opisów przedmiotu;
- administrowanie środkami trwałymi w obiektach Spółki w ramach uprawnień Działu
- uzgadnianie zapotrzebowań na usługi, środki trwałe i materiały eksploatacyjne w ramach uprawnień Działu
- nadzór nad realizacją zamówień i umów zawartych z wykonawcami zewnętrznymi w zakresie Działu
- nadzór nad administrowaniem obiektami Spółki i zasobami mieszkaniowymi w ramach uprawnień Działu
- planowanie i nadzór modernizacji i remontów w administrowanych przez Dział obiektach Spółki
- nadzór na prawidłowym funkcjonowaniem instalacji technicznej urządzeń i obiektów w budynkach biurowych i mieszkalnych Spółki administrowanych przez Dział
- nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dotyczących budynków, w tym Książek Obiektu Budowlanego
- nadzór nad służbami technicznymi oraz serwisami zewnętrznymi
- nadzór nad przeglądami obiektów wynikających z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno-ruchowej
- wykształcenie wyższe kierunkowe (techniczne, zarządzanie, nieruchomości)
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
- znajomość Prawa Budowlanego oraz Prawa Zamówień Publicznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziana znajomość w zakresie technicznego funkcjonowania:
- systemów zabezpieczeń ppoż.
- urządzeń ciepłowniczych – węzły cieplne
- urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji – znajomość CRO
- urządzeń dźwignicowych
- instalacji wod – kan.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.