Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Budownictwo

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Budownictwo

Czerniakowska 124, Warszawa

MPWiK Warszawa

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
prawo budowlane
Microsoft Office
zarządzanie
Microsoft Office Word
prawo jazdy kat. B

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

FIDIC
prawo zamówień publicznych

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

(Jednostka Realizująca Projekt / Dział Nadzoru Realizacji Projektów 1)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 124

Nr ref.: 325/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy realizacji największych w Polsce i w Europie inwestycjach w branży wodno-kanalizacyjnej

  • pracę w doświadczonym zespole realizującym inwestycje i projekty infrastrukturalne współfinansowane ze środków UE

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny

  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • prowadzenie realizacji zadań inwestycyjnych poprzez sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na roboty budowlane we współpracy z Inżynierem Kontraktu i zespołem Inspektorów Nadzoru oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki

  • prowadzenie realizacji zadań usługowych poprzez sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na usługi, w tym w szczególności umów na usługi Inżyniera Kontraktu i usługi projektowanie

  • prowadzenie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi w tym z organami administracji publicznej, związanych z realizowanymi umowami

  • nadzór nad procesem przygotowania inwestycji w tym koordynacja, przygotowanie materiałów przetargowych i udział w komisjach przetargowych

  • tworzenie harmonogramów, planów i strategii w zakresie realizowanych inwestycji

  • przygotowywanie informacji i zestawień związanych ze sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną


Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: inżynieria środowiska, budownictwo, energetyka)

  • minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją procesu inwestycyjnego

  • doświadczenie w zarządzaniu, projektowaniu lub kierowaniu

  • realizacją inwestycji związanych z modernizacją lub budową oczyszczalni, przepompowni ścieków, budową sieci kanalizacyjnej, lub

  • realizacją inwestycji związanych z modernizacją lub budową stacji uzdatniania wody, ujeść wody lub sieci wodociągowych

  • systemów zarządzania siecią wodociągowa lub kanalizacyjną

  • znajomość przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego (znajomość Prawa Budowlanego, mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych)

  • mile widziana znajomość reguł kontraktowych FIDIC

  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office 

  • prawo jazdy kat. B

  • oświadczenie / zaświadczenie o niekaralności (podstawa prawna: art. 6d ust. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 122 z późn. zm.))

  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, odporność na stres

  • skrupulatność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
prawo budowlane
Microsoft Office
zarządzanie
Microsoft Office Word
prawo jazdy kat. B

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

FIDIC
prawo zamówień publicznych

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 09.10.2025

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Podsumowanie oferty

Kierownik Projektu w Dziale Nadzoru Realizacji Projektów

Czerniakowska 124, Warszawa

MPWiK Warszawa

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W M.St. Warszawie Spółka Akcyjna z siedzibą w ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca