Specjalista/Starszy Specjalista/ Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego
Nowa
Budownictwo

Specjalista/Starszy Specjalista/ Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

prawo zarządzania kryzysowego

prawo jazdy kat. B

bezpieczeństwo narodowe

zarządzanie kryzysowe

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:


Specjalista/Starszy Specjalista/ Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego

(Pion Bezpieczeństwa i Ochrony/ Dział Zarządzania Kryzysowego

Miejsce pracy: Warszawa, Zaruskiego 4

Nr ref.: 350/2024


Naszym pracownikom oferujemy:


⦁ zatrudnienie w ramach umowy o pracę

⦁ pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

⦁ atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

⦁ kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

⦁ dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

⦁ możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

⦁ bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

⦁ uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

⦁ „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny

⦁ dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin



Główny zakres obowiązków:


⦁ realizacja zadań obronnych, w tym w szczególności przygotowania dokumentów planistycznych, realizacji zadań operacyjnych, związanych z militaryzacją, z zakresu utrzymania systemu zarządzania ciągłością działania, z zakresu przepisów dotyczących ochrony infrastruktury krytycznej i zarządzania kryzysowego, oraz w zakresie dostosowania Spółki do funkcjonowania w stanach gotowości obronnej państwa

⦁ nadzór i współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w ramach zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, systemu zarządzania ciągłością działania

⦁ opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie: zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ciągłości działania

⦁ realizacja szkoleń i ćwiczeń z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych  i ciągłości działania


Nasze wymagania:


⦁ wykształcenie wyższe (preferowane studia o kierunku: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe)

⦁ minimum 3-letnie doświadczenia w obszarze zarządzania kryzysowego, spraw obronnych lub zarządzania ciągłością działania

⦁ prawo jazdy kat. B

⦁ znajomość tematyki dotyczącej organizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych, zarządzania kryzysowego, zarządzania ciągłością działania

⦁ znajomość przepisów prawa z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony infrastruktury krytycznej, spraw obronnych

⦁ umiejętność sporządzania pism i dokumentacji

⦁ komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Rekomendowane oferty

Inżynier Budowy ds. Instalacji Elektrycznych

Nowa
ALTEN Polska
Ustka
koordynowanie prac elektrycznych
Inżynier Budowy
instalacje elektryczne
Nowa