Specjalista/Starszy Specjalista/ Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego
Nowa
Inżynieria

Specjalista/Starszy Specjalista/ Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

prawo zarządzania kryzysowego

bezpieczeństwo narodowe

prawo jazdy kat. B

zarządzanie kryzysowe

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:


Specjalista/Starszy Specjalista/ Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kryzysowego

(Pion Bezpieczeństwa i Ochrony/ Dział Zarządzania Kryzysowego

Miejsce pracy: Warszawa, Zaruskiego 4

Nr ref.: 350/2024


Naszym pracownikom oferujemy:


⦁ zatrudnienie w ramach umowy o pracę

⦁ pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji

⦁ atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele

⦁ kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie

⦁ dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie

⦁ możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie

⦁ bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)

⦁ uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

⦁ „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny

⦁ dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin



Główny zakres obowiązków:


⦁ realizacja zadań obronnych, w tym w szczególności przygotowania dokumentów planistycznych, realizacji zadań operacyjnych, związanych z militaryzacją, z zakresu utrzymania systemu zarządzania ciągłością działania, z zakresu przepisów dotyczących ochrony infrastruktury krytycznej i zarządzania kryzysowego, oraz w zakresie dostosowania Spółki do funkcjonowania w stanach gotowości obronnej państwa

⦁ nadzór i współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w ramach zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, systemu zarządzania ciągłością działania

⦁ opracowywanie i aktualizacja dokumentacji w zakresie: zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ciągłości działania

⦁ realizacja szkoleń i ćwiczeń z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych  i ciągłości działania


Nasze wymagania:


⦁ wykształcenie wyższe (preferowane studia o kierunku: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe)

⦁ minimum 3-letnie doświadczenia w obszarze zarządzania kryzysowego, spraw obronnych lub zarządzania ciągłością działania

⦁ prawo jazdy kat. B

⦁ znajomość tematyki dotyczącej organizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych, zarządzania kryzysowego, zarządzania ciągłością działania

⦁ znajomość przepisów prawa z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony infrastruktury krytycznej, spraw obronnych

⦁ umiejętność sporządzania pism i dokumentacji

⦁ komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Rekomendowane oferty

Inżynier Serwisowy

Nowa
8 000 - 14 000 PLN/mies.
A1 Sorter sp. z o.o.
Warszawa
TCP/IP
SQL
LAN
Nowa