Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Starszy Inspektor / Specjalista
w Dziale Nieruchomości
(Pion Prawno-Majątkowy / Dział Nieruchomości)
Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5
Nr ref.: 235/2025
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem tytułów prawnych do nieruchomości dla: inwestycji liniowych (sieci kanalizacyjne i wodociągowe a także obiekty na sieciach takie jak np. komory), inwestycji kubaturowych (pompownie, przepompownie), inwestycji strategicznych
- udział w negocjacjach z osobami fizycznymi i prawnymi w sprawach pozyskiwania gruntów pod inwestycje wodociągowe i kanalizacyjne
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży/nabycia nieruchomości
- prowadzenie prac związanych z regulowaniem stanu prawnego gruntów, na których Spółka prowadzi swoją działalność
- sporządzanie umów najmu/dzierżawy, protokołów zdawczo – odbiorczych nieruchomości będących we władaniu lub stanowiących własność innych instytucji i osób prywatnych
- weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie wyższe
- min. 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego (preferowane 3 lata) w obszarze nieruchomości
- bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności MS Office
- systematyczność, pracowitość i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.