Starszy Inspektor / Specjalista w Dziale Nieruchomości
Nowa
Nieruchomości

Starszy Inspektor / Specjalista w Dziale Nieruchomości

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

branża nieruchomości

Opis stanowiska

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Starszy Inspektor / Specjalista

w Dziale Nieruchomości

(Pion Prawno-Majątkowy / Dział Nieruchomości)

Miejsce pracy: Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5

Nr ref.: 235/2025


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin


Główny zakres obowiązków:

  • realizacja zadań związanych z pozyskiwaniem tytułów prawnych do nieruchomości dla: inwestycji liniowych (sieci kanalizacyjne i wodociągowe a także obiekty na sieciach takie jak np. komory), inwestycji kubaturowych (pompownie, przepompownie), inwestycji strategicznych
  • udział w negocjacjach z osobami fizycznymi i prawnymi w sprawach pozyskiwania gruntów pod inwestycje wodociągowe i kanalizacyjne
  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży/nabycia nieruchomości
  • prowadzenie prac związanych z regulowaniem stanu prawnego gruntów, na których Spółka prowadzi swoją działalność
  • sporządzanie umów najmu/dzierżawy, protokołów zdawczo – odbiorczych nieruchomości będących we władaniu lub stanowiących własność innych instytucji i osób prywatnych
  • weryfikacja stanu prawnego nieruchomości


Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie wyższe
  • min. 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego (preferowane 3 lata) w obszarze nieruchomości
  • bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności MS Office
  • systematyczność, pracowitość i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres


W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.