Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Zastępca Kierownika Oddziału Nadzoru i Usuwania Awarii
(Pion Ścieków / Zakład Sieci Kanalizacyjnej / Oddział Nadzoru i Usuwania Awarii)
Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 65/ 67, Warszawa
Nr ref.: 151/2025
Naszym Pracownikom oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
Główny zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy oddziału, w tym: planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników, rozliczanie z powierzonych zadań, zapewnienie racjonalnego wykorzystania czasu w przypadku nieobecności kierownika oddziału
- nadzór i kontrola prawidłowego wykonania umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi
- sporządzanie planów remontów na sieci kanalizacyjnej
- planowanie środków finansowych na grupę prac dotyczącą usuwania awarii kanalizacyjnych
- nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac remontowych i sprawnym usuwaniem awarii sieci kanalizacyjnej w rejonie działania Zakładu
- właściwe prowadzenie gospodarki materiałowej oraz zabezpieczenie powierzonych składników majątkowych przedsiębiorstwa przed marnotrawstwem, kradzieżą, pożarem i innymi szkodami
- czynny udział w uzgodnieniach, naradach, konsultacjach dotyczących usuwania awarii sieci kanalizacyjnej
- opracowanie propozycji planu zadań rzeczowych w oparciu o ustalone wskaźniki oraz wykonywanie sprawozdań z wykonania w zakresie usuwania awarii sieci kanalizacyjnej
- nadzór i kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i terminowym jej przekazywaniem
- bieżąca kontrola danych dotyczących prac remontowych i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej rejestrowanych w systemie MB_GIS
- współpraca z ZDM, Urzędami Dzielnicowymi, Administracjami i innymi instytucjami w zakresie związanym z nadzorowanymi pracami na sieci kanalizacyjnej
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: inżynieria środowiska, ochrona środowiska)
- prawo jazdy kategorii B
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży, mile widziane doświadczenie w zakresie zarządzania ludźmi, preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- zaangażowanie, komunikatywność, wysoka odporność na stres, samodzielność oraz umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- znajomość zagadnień z zakresu budowy i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.