Szukamy kreatywnej i ambitnej osoby na stanowisko Growth Marketera, która pomoże nam zwiększyć sprzedaż naszych usług projektowych.
Szukamy osoby, która wychodzi poza standardowe schematy marketingowe i jest gotowa na testowanie nowych ścieżek, kanałów i strategii. Nawet tych całkowicie zwariowanych.
Mroomy jest firmą zajmującą się projektowaniem wnętrz przez internet. Specjalizujemy się w pokojach dla dzieci i zaprojektowaliśmy ich ponad 1700, czyli najwięcej w Polsce. Dwa lata temu uruchomiliśmy również onlajnowy sklep z wyposażeniem pokoi dla dzieci.
Od początku rozwijamy się bootstrap-owo i dobrze nam to wychodzi. Cenimy sobie niezależność. Inwestujemy dużo w nowe pomysły i mamy dowolność w ich kształtowaniu.
W Mroomy pracujemy zdalnie, czyli nie mamy żadnego biura. Od początku działania budujemy zgrany zespół pracujący z dowolnego miejsca.
Szukamy osoby, która poprowadzi cały nasz Marketing i działania promocyjne.
Szukamy self-starterki/startera. To oznacza, że na początku pracy będziesz wykonywać samodzielnie i własnoręcznie większość wymyślonych przez siebie działań.
Nasza wymarzona kandydat lub kandydatka ma większość z poniższych cech i kompetencji:
- minimum 2-3 lata doświadczenia jako Growth Manager/Specialist w firmie usługowej lub B2C.
- umiejętność wymyślenia, zbudowania i wdrożenia strategii marketingowej
- zdolności do działania zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym
- kreatywność w tworzeniu nowych promocji i działań marketingowych
- doświadczenie w pracy z różnymi kanałami marketingowymi
- umiejętność analizowania i optymalizowania działań marketingowych pod kątem wzrostu przychodów, a nie jedynie estetyki czy liczby wyświetleń
- skupienie na działaniach, które realnie zwiększają sprzedaż, a nie tylko na budowaniu widoczności poprzez ładne posty w social mediach
- ma umiejętności graficzne - na początku będziesz samodzielnie tworzyć materiały promocyjne
- fenomenalne zdolności komunikacyjne
- samodzielność i doprowadza sprawy do końca
- zna język angielski na poziomie pisemnym i komunikatywnym (mamy duże plany)
Nie aplikuj, jeżeli:
- nie masz praktycznego, kilkuletniego doświadczenia w marketingu B2C
- nie wiesz nic o Mroomy i jest Ci wszystko jedno, gdzie będziesz pracować
- nie podobają Ci się nasze projekty
- nie potrafisz samodzielnie wdrażać swoich pomysłów i potrzebujesz do tego sztabu specjalistów
- nie jesteś gotowa/gotowy na ciągłe eksperymentowanie i wyciąganie wniosków
- musisz mieć jasno określone ramy swojej pracy poza które nie lubisz wychodzić
- zawalasz terminy
- uważasz, że prawdziwi marketerzy nie korzystają z AI
- nie przeczytałaś/łeś dokładnie całego ogłoszenia
- nie masz czasu na wykonanie zadania testowego
Jeżeli spełniasz któreś z powyższych kryteriów, naprawdę nie aplikuj. Najbardziej cenimy czas, bo mamy go najmniej. Nie zabieraj go nam i sobie, jeżeli wiesz lub czujesz, że nie pasujesz.
Ilość zadań i obszarów, które chcemy Ci przekazać jest ogromna 🙂 Na początek jednak wybraliśmy kilka tematów, którymi będziesz się zajmować:
-
Zaglądaniem w głowy naszych klientów – analizowanie rynku i potrzeb klientów, żeby lepiej rozumieć, co ich kręci, i gdzie kryją się szanse na rozwój.
-
Tworzeniem strategii, które naprawdę działają – od planowania po wdrożenie kampanii growth marketingowych, które nie tylko ładnie wyglądają, ale przede wszystkim przynoszą konkretne efekty.
-
Projektowaniem lejków marketingowych – budowaniem i optymalizacją ścieżek zakupowych, które skutecznie przyciągną nowych klientów i zachęcą ich do skorzystania z naszych usług.
-
Eksperymentowaniem i optymalizacją – testowanie różnych kanałów (social media, e-mail, ads-y, influencer) i narzędzi, żeby znaleźć te najbardziej efektywne i stale je ulepszać.
-
Analizą wyników – śledzenie kluczowych wskaźników, tworzenie raportów i proponowanie zmian, które pomogą nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty.
- W skrócie - full time 🙂 Czas pracy możesz dostosować, ale nie może to być Twoja druga praca lub dodatkowe zajęcie po godzinach.
- Nasz budżet to 8 - 10 tys. zł netto . Pamiętaj, że rozliczamy się przez FV lub Useme.
-
Duża swoboda. Nie rozliczamy Cię z czasu spędzonego nad zadaniami (choć terminy są święte, więc swoboda wymaga połączenia z odpowiedzialnością).
-
Zdalna praca. Pracujesz, skąd chcesz. Ważne, żeby był tam komputer i Internet i ta sama strefa czasowa
-
Pieniądze na czas. Nie lubimy czekać na płatności, więc sami płacimy za wszystko ekspresowo.
-
Lubimy eksperymentować. Nie mamy żadnych ograniczeń w testowaniu pomysłów.