Cześć!
Jesteśmy MTA Digital, czyli turkusową agencją marketingową, stworzoną przez specjalistów dla specjalistów. 🤓
Tworzymy team technicznych geeków. W jego skład wchodzą zespoły różnego typu, zaczynając od SEO, po UX a na Analityce Internetowej kończąc — obsługujemy klientów kompleksowo. 😎
🔴 KOGO SZUKAMY?
Digital Analyst Specialist — mistrza/mistrzyni w Google Analytics (oraz podobnych narzędziach) i dashboardach, dla którego/której standardem jest myślenie “out of the box”, a bazy danych nie skrywają żadnych tajemnic. 🤯
Nie oczekujemy od Ciebie spełnienia wszystkich wymienionych poniżej narzędzi i zagadnień. Wystarczy, że w części z nich czujesz się jak ryba w wodzie, a my pomożemy Ci w rozwoju i zgłębianiu kolejnych obszarów analityki internetowej.
👉 CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
- rozpoznawaniem potrzeb naszych klientów z zakresu analityki internetowej,
- nadzorowaniem i prowadzeniem projektów w obrębie analityki internetowej,
- audytowaniem wdrożenia analityki naszych klientów,
- audytem, wdrożeniem i optymalizacją narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics 4,
- przygotowywaniem wytycznych oraz koordynowaniem migracji z Universal Analytics na Google Analytics 4 lub inne narzędzie,
- pracą w narzędziu do zarządzania tagami - Google Tag Manager,
- budowaniem dashboardów w wybranych narzędziach jak Looker Studio, PowerBI, Tableau etc.
- raportowaniem danych z wykorzystaniem Google Sheets oraz narzędzi BI,
-
przygotowywaniem analiz oraz zaleceń biznesowych na podstawie danych,
- prowadzeniem konsultacji z zakresu analityki internetowej.
👉 PASUJESZ DO NAS IDEALNIE, JEŚLI:
-
znasz oraz wdrażałeś/aś narzędzia analityczne (np. Google Analytics 4 za pomocą Google Tag Manager),
- znasz HTML+CSS, JavaScript, JSON,
- dobrze znasz narzędzie Google Spreadsheet i potrafisz tworzyć czytelne dashboardy w narzędziach BI,
- sprawnie poruszasz się w narzędziach do zarządzania tagami jak Google Tag Manager (audyty, wdrożenia, optymalizacja),
- potrafisz analizować i raportować dane z wybranych narzędzi jak Google Analytics, Adobe Analytics, PiwikPRO, Matomo
- potrafisz wdrażać Google Consent Mode i Cookie Banner,
- wiesz, jak wdrażać server side tracking (Google Analytics, Facebook CAPI, Google Ads enhanced conversions),
-
posiadasz minimum 2-3 letnie doświadczenie w analityce internetowej,
- dobrze znasz język angielski (min. B2),
- potrafisz poruszać się po panelach reklamowych takich jak Google Ads lub Facebook Ads i weryfikować je pod kątem analityki i poprawności danych.
🔴CO MAMY CI DO ZAOFEROWANIA?
- Na start - 9 000 - 12 000 PLN netto na fakturze (+ możliwości zwiększania - nasz system oparty jest o zasadę dzielenia się przychodami i kosztami z projektów, więc tutaj nie “walczysz o podwyżkę z szefem”, a masz wpływ, na to ile zarabiasz, poprzez projekty, w których uczestniczysz). 💸
-
Opłacanie ZUS-u i podatku dochodowego w przypadku umowy B2B (to, co uzgadniamy “na rękę” jest realnie “na rękę”, po wszystkich opłatach).
-
Płaską strukturę organizacji opartą o zaufanie i serdeczne relacje. Nie ma “wszystkowiedzących” szefów - są osoby, które mają inne zadania. ⚖️
- Nie ograniczamy rozwoju, a staramy się go wspierać.
- Szczery feedback i chęć pomocy.
- Pracę w międzynarodowym i rozwojowym środowisku. 🌎
- Brak szufladkowania - jeżeli chcesz się rozwijać w innym obszarze - staramy się Tobie pomóc.
- Opiekę dedykowanego HR Opiekuna podczas onboardingu. 💎
- Możliwość doskonalenia języka angielskiego z Native Speakerem.
- Elastyczne godziny pracy i pracę zdalną w 100%.
-
7-godzinny dzień pracy ⏰
- Zapewniamy sprzęt do pracy, jeśli tego potrzebujesz.
- Multisport i opieka medyczna Saltus.
🔴 JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?
- Po analizie Twojego CV zawsze otrzymasz od nas feedback.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia CV zaprosimy Cię na ok. 30-minutową rozmowę za pośrednictwem Google Meet.
- Kolejnym etapem będzie przygotowane dla Ciebie zadanie rekrutacyjne - ustalimy wspólnie deadline.
- Po odesłaniu nam zadania, sprawdzimy je, otrzymasz od nas feedback i jeśli uznamy, że tworzymy fajny match - zaprosimy Cię na kolejną, dłuższą rozmowę (ok 1,5h). To jednocześnie ostatni etap rekrutacji.
- Ostateczny feedback od nas + propozycja warunków współpracy (jeśli wszystko przebiegnie nam super).😉
Jeżeli jesteś zainteresowany/a – aplikuj poprzez formularz – na pewno się odezwiemy!
W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MTA Digital sp. z o.o w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”
Więcej informacji na temat Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO), oraz w jaki sposób MTA Digital sp. z o.o. przetwarza dane osobowe kandydatów do zatrudnienia znajdziesz tutaj.
Dzięki i do usłyszenia! :)