Oferty
Growth & Brand Manager
Nowa
Marketing

Growth & Brand Manager

12 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 000 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami

branding

marketing

PR

fmcg

strategia

e-commerce

beauty

Opis stanowiska

MUDII to nie obietnice, to nowoczesne rozwiązania. Kosmetyki MUDII tworzone są przez wiodących ekspertów w swojej branży – najlepszych fryzjerów, kosmetologów i technologów, wraz z dynamicznym rozwojem marki, poszukujemy nowych osób do zespołu. 😊


👉 Czym się dokładnie zajmujemy? W tym momencie działamy aż 3 obszarach pielęgnacji: włosów, ciała i twarzy, jesteśmy nastawieni tworzenie kolejnych wyjątkowych produktów, a do zespołu marketingu poszukujemy Brand Managera, który wesprze nas w prowadzeniu brandu.


Twój zakres obowiązków:

  • Rozwijanie oraz wdrożenie strategii marketingowej w kategorii kosmetyki premium w obszarze e-commerce
  • Współodpowiedzialność za KPI i wyniki marki na wszystkich jej obszarach 
  • Odpowiedzialność za komunikację marki we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
  • Planowanie, realizacja i raportowanie akcji sprzedażowych marki
  • Dbanie o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
  • Ścisła współpraca z działami influencer marketingu oraz performance marketingu w celu osiągania wyników finansowych 
  • Odpowiedzialność za terminowanie wykonanie projektów zespołu marketingowego
  • Analizowanie rynku, konkurencji, śledzenie trendów, dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych akcji sprzedażowych i PR-owych
  • Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych


Nasze wymagania:

  • Minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Brand Manager w markach e-commercowych z branży FMCG z udowodnionym sukcesem - warunek konieczny 🚨
  • Doświadczenie w marce kosmetycznej e-commercowej z segmentu premium będzie dużym atutem
  • Umiejętność planowania działań marketingowych na podstawie danych i trendów
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność zarządzania projektami
  • Znajomość rynku i nowoczesnych rozwiązań marketingowych
  • Zorientowanie na sprzedaż oraz działania strategiczne
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • Znajomość języka angielskiego na min. Poziomie B2
  • Innowacyjność i kreatywność w działaniu
  • Mile widziana znajomość rynku branży beauty


Co oferujemy:

  • pracę zdalną lub hybrydową 
  • umowę o pracę lub B2B
  • system premiowy oparty o wyniki 
  • stabilną pracę w szybko rozwijającej się marce własnej e-commerce
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • możliwość realnych awansów
  • roczny budżet na szkolenia, kursy
  • zniżki na produkty firmowe



✨ Jeśli odnajdujesz siebie w naszych oczekiwaniach, koniecznie wrzucaj CV ✨

12 000 - 15 000 PLN

B2B

9 000 - 12 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. E-commerce 🚀

Nowa
HERBAPOL - LUBLIN S.A.
Warszawa
SEO
Google Analitycs 4
SEM
Nowa

Specjalista ds. Marketingu Internetowego (SEO/SEM) 💻

Nowa
Bio4Future Polska Sp. z o.o.
Gliwice
Google Ads
Adobe InDesign
B2B marketing
Nowa

Specjalista ds. digital marketingu

Nowa
ALAB laboratoria
Otwock
ROS
social media
FF
Nowa

Młodszy Specjalista ds. SEM

Nowa
Axabee
Wrocław
Google Analytics
Meta Ads
Google Ads
Nowa

Head of Marketing

Nowa
Green Cell
Kraków
Leadership
SEO
marketing
Nowa