MyBasic to marka odzieżowa, która zaopatruje szafy dorosłych i dzieci w kolorowe, basic’owe ubrania. U nas nie znajdziesz nadruków, ani wzorów. Nie gonimy trendów, stawiamy na uniwersalność i ponadczasowość! Wszystko szyjemy z w Polsce z certyfikowanej bawełny.
W związku z dynamicznym rozwojem naszego sklepu poszukujemy doświadczonego Performance Marketing Specialist, który będzie zarządzać kampaniami, analizować wyniki sprzedażowe, oceniać efektywność działań marketingowych i podejmować decyzje na podstawie kluczowych wskaźników KPI. Twoje analityczne spojrzenie i doświadczenie w analizie wyników pomoże nam efektywnie docierać do klientów i zwiększać sprzedaż.
👉 Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Zarządzanie kampaniami (przygotowanie, wdrożenie i monitorowanie) na rynku polskim i rynkach zagranicznych, w oparciu o takie kanały jak Facebook, Instagram, GoogleAds, TikTok, YouTube, itp.
- Udział w tworzeniu strategii komunikacji i pomysłów na kreacje wykorzystywane w reklamach.
- Prowadzenie aktywności na wszystkich etapach lejka sprzedażowego.
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance.
- Ocenę efektywności kampanii i dostosowanie strategii w oparciu o ich wyniki.
- Monitorowanie i analizę danych sprzedażowych oraz KPI kampanii (m.in. MER, CAC, LTV).
- Kreowanie, testowanie i wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększenia sprzedaży.
- Przygotowywanie raportów oraz rekomendacji działań optymalizacyjnych na podstawie analizy KPI.
- Współpracę z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreacji.
- Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów.
👉 Czego oczekujemy:
- Minimum 3-letniego, doświadczenia w zarządzaniu kampaniami digitalowymi z udokumentowanymi sukcesami.
- Doświadczenia w pracy z 6-cyfrowymi budżetami (w skali miesiąca).
- Szerokiej wiedzy w zakresie digital marketingu wraz ze znajomością narzędzi typu GA4, GTM, Looker, BigQuery, itp. Znajomość SQL (nawet podstawowa) będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w pracy z KPI, takimi jak MER, CAC, LTV oraz umiejętność wyciągania wniosków na ich podstawie.
- Zdolności do strategicznej oceny kampanii i przekładania wyników na konkretne działania optymalizacyjne.
- Biznesowego myślenia i podejścia do danych - szukamy praktyka, który zamiast rozpisywać „analizy dla analiz” skupia się na takich, które przynoszą konkretne efekty.
- Aktywnego podejścia do rozwijania swoich kompetencji.
- Bardzo dobrej organizacji pracy.
- Samodzielności i zdolności do wykazywania inicjatywy w swojej pracy.
👉 Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę lub inną najwygodniejszą dla Ciebie formę zatrudnienia.
- Pracę hybrydową/zdalną.
- Przyjazne środowisko pracy w nowoczesnym biurze.
- Udział w rozwijaniu sklepu internetowego oraz zdobywaniu nowych rynków sprzedaży.
- Zdobywanie doświadczenia w nowoczesnej firmie i podnoszenie swoich kwalifikacji.
- Zniżki pracownicze.
- Współfinansowanie programu MultiSport.
Zajrzyj na naszą stronę mybasic.pl i jeśli uważasz, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie, to aplikuj do nas już dziś.
Z chęcią poznamy Cię bliżej. Opowiedz nam o swojej ulubionej kampanii marketingowej lub marce, która Twoim zdaniem ma świetny marketing (nie musi to być firma, z którą współpracowałeś_aś). Ci się najbardziej w nich podoba?
Kolorowego Dnia!