Współpraca z podmiotami zewnętrznymi np. fundacje, prasa, media, partnerzy
Stworzenie strategii prowadzenia SM
Wsparcie w tworzeniu treści wideo, generowanie pomysłów na działania w tym obszarze
Analiza zachowań konsumenckich
Rekomendacje nowych narzędzi marketingowych
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej,
Analiza trendów rynkowych
Planowanie kampanii klientów
Współpraca z innymi działami,
Aktywne pozyskiwanie wiedzy na temat obsługiwanych klientów,
Przygotowanie analiz, przygotowanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z kluczowymi klientami.
Nadzór nad przygotowaniem contentu zgodnie z przyjętą strategia marki i komunikacji
Wymagania
Umiejętność budowania strategii komunikacji w Social Mediach,
Umiejętność przyswajania nowych zagadnień,
Bardzo dobra znajomość obsługi social media (Facebook, Instagram, Twitter, Tik tok),
Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w social mediach (min. 3 lata),
Analizowanie działań oraz tworzenie przejrzystych raportów zarówno sprzedażowych, jak również dotyczących przeprowadzanych kampanii [Facebook, Instagram, Tik tok]
Znajomości narzędzi marketingowych min. Brand24, Menadżer reklam, Google Analitycs, Creator Studio
Samodzielność, sumienność i dyscyplina (bardzo dobra organizacja pracy),
Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym.
Oferujemy:
Pracę przy realizacji ciekawych kampanii wśród kreatywnych, otwartych ludzi.
Różnorodność projektów
Możliwość rozwoju zawodowego
Przyjazną atmosferę
Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
Brak dress codu
Darmowy parking,
Niezbędne narzędzia pracy,
Pełną wyzwań pracę dla osób ambitnych, pragnących zdobyć bogate doświadczenie zawodowe,