O AGENCJI
Jesteśmy ambitną agencją reklamową istniejąca na rynku od 20 lat. Mamy kompetencje w obszarach (poszczególne działy agencji) komunikacji i promocji, programów lojalnościowych oraz field & event marketingu. Tworzymy kampanie zintegrowane, łączymy online z offlinem oraz brand experience.
Obecnie powiększamy nasz dział programów lojalnościowych w którym stawiamy przede wszystkim na POTRZEBY naszych klientów I uczestników programów lojalnościowych.
Znając potrzeby tych trzech grup docelowych tworzymy nie tylko najlepsze Programy Lojalnościowe, ale i przyjazne miejsce pracy, w którym rozwiniesz skrzydła.
U nas nie ma struktury organizacji charakterystycznej dla korporacji. Pracujemy w kulturze start’upu – będziesz mógł/a wykazać się samodzielnością i kreatywnością w obszarze powierzonych Ci zadań
WYŚLIJ SWOJE CV, JEŚLI
- Interesujesz się i masz podstawową wiedzę z obszaru marketingu, środowiska Internetu, aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
- Jesteś MISTRZEM/MISTRZYNIĄ w EXCELU - masz do perfekcji opanowane przygotowanie tabeli przestawnej, przez sen potrafisz zrobić wyszukiwanie pionowe i zbudować formułę dla funkcji „jeżeli”;
- Kochasz cyfry, a analiza danych liczbowych i wyciągania wniosków to to co cię nakręca do działania;
- Potrafisz sam/a zorganizować swoją pracę i nadzorować pracę innych np. dostawców;
- Rzadko popełniasz błędy, z natury sprawdzasz dane przynajmniej dwa razy;
- Uwielbiasz uczyć się nowych rzeczy;
- Mile widziane doświadczenie w programach lojalnościowych, w agencji reklamowej, software house lub dziale marketingu;
- Znasz język angielski na poziomie min. B2 – warunek konieczny;
- Mile widziana osoba ucząca się lub studiująca zaocznie.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Będziesz koordynował/a, analizował/a oraz raportował/a bieżące zadania w ramach prowadzonych programów lojalnościowych;
- Będziesz współpracował/a z zagranicznymi agencjami obsługującymi program w innych krajach;
- Będziesz obsługiwał/a program lojalnościowy w tym skrzynki kontaktowe oraz infolinię dla rynku polskiego;
- Będziesz zamawiał/a oraz wysyłał/a nagrody wybrane przez uczestników programu;
- Pochłonie cię tworzenie wycen, harmonogramów, prezentacji oraz prowadzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej;
- Pobawisz się w testowanie funkcjonalne dostarczanych rozwiązań;
- W zakresie działań operacyjnych będziesz miał/a kontakt z klientem oraz innymi interesariuszami projektów;
- Twoją dodatkową misją stanie się poszukiwanie usprawnień i możliwości optymalizacji, w tym proponowanie i konsultowanie rozwiązań w ramach prowadzonych projektów;
- Sprawdzisz swoje umiejętności zarządcze nadzorując pracę zewnętrznych i wewnętrznych dostawców (kreacja, analityka, IT i in.);
CO OFERUJEMY
- Łagodny start w świecie marketingu lojalnościowego;
- Wsparcie w rozwoju;
- Pracę z dużymi, globalnymi markami;
- Bezpośrednią współpracę z doświadczonym zespołem;
- Stałą pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Brak dress code’u;
- Suche żarty i dobre towarzystwo.