NAOKO
NAOKO oznacza szczęście i szczerość, a nasze kolekcje ubrań są tworzone z myślą o osobach odważnych, które kochają odkrywać nowe miejsca, dokładnie tak jak my. To właśnie podróże są naszą największą pasją i inspiracją do tworzenia nowych kolekcji.Kochamy świat, który jest dla nas niewyczerpanym źródłem pomysłów, a najnowsze trendy jedynie podkreślają nasz niepowtarzalny styl, nadając ubraniom wyjątkowego sznytu. Charakteryzuje nas innowacyjne podejście do klasycznego stylu, które pozwala klientkom wyróżnić się z tłumu oraz sprawić, że każdy dzień jest nową przygodą.
O Naoko:
Naoko to dynamicznie rozwijająca się marka fashion e-commerce, łącząca modę z pasją, kreatywnością i innowacyjnym podejściem do biznesu. Naszą codziennością jest podejmowanie decyzji w oparciu o dane, dlatego rozbudowujemy zespół analityczny.
Dołącz do nas jako Marketing Web Analyst, jeśli pasjonujesz się analizą danych, chcesz mieć realny wpływ na rozwój brandu modowego oraz chcesz rozwijać swoje kompetencje w nowoczesnym środowisku wykorzystującym najnowsze technologie analityczne oraz AI.
Zakres obowiązków
Konfiguracja i utrzymanie Google Analytics 4 oraz Google Tag Manager
Implementacja tagów, eventów i enhanced e-commerce tracking
Zarządzanie pikselami reklamowymi (META, Google, TikTok, Pinterest)
Tworzenie dashboardów i automatycznych raportów w Google Looker Studio
Monitorowanie KPI e-commerce (konwersje, AOV, LTV, CAC, ROAS)
Analiza ścieżek konwersji, zachowań użytkowników i efektywności kampanii
Integracja danych z różnych źródeł: GA4, CRM, Shopify, platformy reklamowe
Wsparcie kampanii marketingowych poprzez dokładny tracking i analizę touchpointów
Wdrażanie zaawansowanej analityki: BigQuery, modele predykcyjne, custom audiences
Wymagania
Min. 2–3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (e-commerce lub agencja)
Biegłość w Google Analytics 4, Google Tag Manager i Looker Studio
Doświadczenie w tworzeniu raportów, dashboardów i analiz zachowań użytkowników
Znajomość pojęć takich jak ROAS, attribution modeling, cohort analysis
Zdolność wyciągania praktycznych wniosków z danych i prezentowania ich zespołowi
Otwartość na wykorzystywanie AI w analizie danych, raportowaniu lub predykcji trendów
Mile widziane: znajomość BigQuery, SQL, narzędzi BI, doświadczenie z e-commerce fashion
Co oferujemy?
Pracę stacjonarną w naszej siedzibie w Łodzi
Dostęp do dużych i ciekawych zbiorów danych e-commerce
Realny wpływ na decyzje biznesowe i kierunki działań marketingowych
Regularne szkolenia z trenerem AI
Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze
Pracę w dynamicznym zespole, który ufa danym
Aplikuj i zostań częścią zespołu Naoko!
Rekomendowane oferty