Marketing Data Analyst
Nowa
Marketing

Marketing Data Analyst

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
NAOKO

NAOKO

NAOKO oznacza szczęście i szczerość, a nasze kolekcje ubrań są tworzone z myślą o osobach odważnych, które kochają odkrywać nowe miejsca, dokładnie tak jak my. To właśnie podróże są naszą największą pasją i inspiracją do tworzenia nowych kolekcji.Kochamy świat, który jest dla nas niewyczerpanym źródłem pomysłów, a najnowsze trendy jedynie podkreślają nasz niepowtarzalny styl, nadając ubraniom wyjątkowego sznytu. Charakteryzuje nas innowacyjne podejście do klasycznego stylu, które pozwala klientkom wyróżnić się z tłumu oraz sprawić, że każdy dzień jest nową przygodą.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Google Analytics

SQL

marketing

Meta Ads

AI

dashboards

data-driven marketing

Opis stanowiska

O Naoko:

Naoko to dynamicznie rozwijająca się marka fashion e-commerce, łącząca modę z pasją, kreatywnością i innowacyjnym podejściem do biznesu. Naszą codziennością jest podejmowanie decyzji w oparciu o dane, dlatego rozbudowujemy zespół analityczny.

Dołącz do nas jako Marketing Data Analyst, jeśli pasjonujesz się analizą danych, chcesz mieć realny wpływ na rozwój brandu modowego oraz chcesz rozwijać swoje kompetencje w nowoczesnym środowisku wykorzystującym najnowsze technologie analityczne oraz AI.



🚀 Twoje zadania:

  • Analiza efektywności kampanii marketingowych (ROAS, ERS, CAC, LTV).
  • Weryfikacja poprawności danych w dashboardach (GA4, Shopify, BigQuery, Meta Ads, Google Ads etc.).
  • Rozwój, tworzenie i utrzymanie dashboardów analitycznych (Google Looker Studio/Power BI).
  • Współpraca z agencjami w zakresie implementacji narzędzi analitycznych.
  • Dostarczanie insightów i rekomendacji dla działu marketingu.
  • Wykorzystanie AI do optymalizacji procesów analitycznych.



 🔧 Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 2 lata doświadczenia jako Data Analyst lub Marketing Analyst.
  • Praktycznej znajomości Google Analytics 4, Google Tag Manager, BigQuery.
  • Dobrej znajomości SQL (tworzenie i optymalizacja zapytań).
  • Umiejętności pracy z dashboardami analitycznymi (Looker Studio/Power BI).
  • Doświadczenia w pracy z danymi marketingowymi (Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads etc.).
  • Umiejętności jasnego komunikowania wyników analiz.
  • Otwartości na nowe technologie i narzędzia AI (GPT, Claude).
  • Mile widziane doświadczenie w branży fashion lub e-commerce.



🌟 Mile widziane:

  • Podstawowe umiejętności Python/R.
  • Doświadczenie z modelami atrybucji marketingowej.



🎯 Co oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B).
  • Realny wpływ na rozwój marki fashion e-commerce.
  • Pracę w dynamicznym, kreatywnym środowisku.
  • Dostęp do najnowszych technologii analitycznych oraz narzędzi AI.
  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy, gdzie Twój głos ma znaczenie.



Aplikuj i zostań częścią zespołu Naoko! 

Rekomendowane oferty

Specjalista/ka Meta Ads

Nowa
7 000 - 12 000 PLN/mies.
Social Elite Dawid Bagiński
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
Meta Ads
Facebook Ads
Nowa