META Ads Specialist
Nowa
Marketing

META Ads Specialist

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
NAOKO

NAOKO

NAOKO oznacza szczęście i szczerość, a nasze kolekcje ubrań są tworzone z myślą o osobach odważnych, które kochają odkrywać nowe miejsca, dokładnie tak jak my. To właśnie podróże są naszą największą pasją i inspiracją do tworzenia nowych kolekcji.Kochamy świat, który jest dla nas niewyczerpanym źródłem pomysłów, a najnowsze trendy jedynie podkreślają nasz niepowtarzalny styl, nadając ubraniom wyjątkowego sznytu. Charakteryzuje nas innowacyjne podejście do klasycznego stylu, które pozwala klientkom wyróżnić się z tłumu oraz sprawić, że każdy dzień jest nową przygodą.

Wymagane umiejętności

Meta Ads

Facebook Ads

Instagram

performance marketing

Opis stanowiska

Do naszego kilkuosobowego zespołu Performance Marketing poszukujemy specjalisty ds. reklam w ekosystemie META (Facebook i Instagram), który będzie odpowiadać za planowanie, prowadzenie i optymalizację kampanii.


Zakres obowiązków


  • Tworzenie i wdrażanie strategii kampanii w Facebook Ads i Instagram Ads

  • Planowanie budżetu kampanii w ramach działań performance

  • Definiowanie celów (awareness, traffic, conversions, catalog sales) i dobór formatów

  • Konfiguracja i optymalizacja kampanii – również remarketingowych i dynamicznych

  • Tworzenie custom oraz lookalike audiences, segmentacja według zachowań i zainteresowań

  • Współpraca z zespołem kreatywnym nad skutecznymi kreacjami reklamowymi

  • Testowanie placementów (Reels, Stories, carousel, collection) i formatów

  • Analiza metryk (CTR, ROAS, frequency, CPA) i bieżąca optymalizacja

  • A/B testy i skalowanie skutecznych kampanii

  • Śledzenie trendów i wdrażanie nowych funkcjonalności META Ads


Wymagania


  • Min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii META Ads (Facebook, Instagram)

  • Znajomość strategii remarketingowych i kampanii katalogowych

  • Umiejętność pracy na danych i optymalizacji budżetu kampanii

  • Doświadczenie w tworzeniu grup odbiorców (custom, lookalike, behavioral targeting)

  • Znajomość aktualnych formatów i placementów reklamowych

  • Otwartość na wykorzystywanie narzędzi opartych o AI (np. do analizy, automatyzacji, segmentacji)


Co oferujemy?


  • Pracę stacjonarną w biurze w Łodzi

  • Duże kampanie w branży fashion e-commerce – dynamiczne, sezonowe, tematyczne

  • Wsparcie zespołu kreatywnego, analitycznego i SEO w optymalizacji działań

  • Regularne szkolenia z trenerem AI na miejscu

  • Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze

  • Możliwość eksperymentowania i wdrażania nowych rozwiązań reklamowych