NAOKO
NAOKO oznacza szczęście i szczerość, a nasze kolekcje ubrań są tworzone z myślą o osobach odważnych, które kochają odkrywać nowe miejsca, dokładnie tak jak my. To właśnie podróże są naszą największą pasją i inspiracją do tworzenia nowych kolekcji.Kochamy świat, który jest dla nas niewyczerpanym źródłem pomysłów, a najnowsze trendy jedynie podkreślają nasz niepowtarzalny styl, nadając ubraniom wyjątkowego sznytu. Charakteryzuje nas innowacyjne podejście do klasycznego stylu, które pozwala klientkom wyróżnić się z tłumu oraz sprawić, że każdy dzień jest nową przygodą.
Do naszego kilkuosobowego zespołu Performance Marketing poszukujemy specjalisty ds. reklam w ekosystemie META (Facebook i Instagram), który będzie odpowiadać za planowanie, prowadzenie i optymalizację kampanii.
Zakres obowiązków
Tworzenie i wdrażanie strategii kampanii w Facebook Ads i Instagram Ads
Planowanie budżetu kampanii w ramach działań performance
Definiowanie celów (awareness, traffic, conversions, catalog sales) i dobór formatów
Konfiguracja i optymalizacja kampanii – również remarketingowych i dynamicznych
Tworzenie custom oraz lookalike audiences, segmentacja według zachowań i zainteresowań
Współpraca z zespołem kreatywnym nad skutecznymi kreacjami reklamowymi
Testowanie placementów (Reels, Stories, carousel, collection) i formatów
Analiza metryk (CTR, ROAS, frequency, CPA) i bieżąca optymalizacja
A/B testy i skalowanie skutecznych kampanii
Śledzenie trendów i wdrażanie nowych funkcjonalności META Ads
Wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii META Ads (Facebook, Instagram)
Znajomość strategii remarketingowych i kampanii katalogowych
Umiejętność pracy na danych i optymalizacji budżetu kampanii
Doświadczenie w tworzeniu grup odbiorców (custom, lookalike, behavioral targeting)
Znajomość aktualnych formatów i placementów reklamowych
Otwartość na wykorzystywanie narzędzi opartych o AI (np. do analizy, automatyzacji, segmentacji)
Co oferujemy?
Pracę stacjonarną w biurze w Łodzi
Duże kampanie w branży fashion e-commerce – dynamiczne, sezonowe, tematyczne
Wsparcie zespołu kreatywnego, analitycznego i SEO w optymalizacji działań
Regularne szkolenia z trenerem AI na miejscu
Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze
Możliwość eksperymentowania i wdrażania nowych rozwiązań reklamowych
Rekomendowane oferty