Jesteśmy zespołem, który w NASK PIB zajmuje się kompleksową organizacją szkoleń specjalistycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa. W związku z realizacją nowego projektu poszukujemy osoby na stanowisko koordynatora/-ki ds. szkoleń, którą interesują zagadnienia cyberbezpieczeństwa, lubi pracę z ludźmi, dba o wysoką jakość relacji i jest nastawiona na skuteczną realizację celów.
Zakres zadań na tym stanowisku:
- Organizacja i koordynacja szkoleń, w tym m.in.: między innymi ustalanie terminów szkoleniowych, kontakt z trenerami, rejestrowanie szkoleń
- Obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Współtworzenie kalendarza szkoleń
- Bieżąca współpraca z trenerami na terenie całej Polski
- Przygotowywanie ofert i materiałów szkoleniowych
- Rekrutacja i rejestracja uczestników szkoleń
- Sporządzanie podsumowań i ankiet ewaluacyjnych
- Przygotowywanie dokumentów, raportów i statystyk, analiza raportów poszkoleniowych
- Przygotowywanie różnego typu dokumentacji projektowej
- Inne bieżące sprawy administracyjne
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Otwartość i komunikatywność
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności negocjacyjne
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Odpowiedzialność i zaangażowanie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa
- Umiejętności pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności znajomość Excel i umiejętność przygotowywania zestawień
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Czynne prawo jazdy kat. B
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy z systemem elektronicznego obiegu dokumentów