Marketer
Okopowa 58, Warszawa
Natu.care
Jesteśmy szybko rozwijającą się marką D2C w branży well-being. Natu.Care powstało z pasji do zdrowego stylu życia i dbania o siebie. Naszą misją jest bycie zarówno miejscem edukacji w zakresie wellness oraz długowieczności, jak i zaufanym sklepem z produktami o wysokiej jakości.
Kogo szukamy?
Szukamy Marketera, który dołączy do naszego zespołu i pomoże nam tworzyć angażujące kampanie marketingowe omnichannelowe - zarówno online, jak i offline. Jeśli łączysz umiejętnośći marketingowe z bardzo dobrym analizowaniem danych ta praca będzie dla Ciebie idealna. Szukamy osoby wszechstronnej, z drive’em, która nie boi się różnorodności zadań i chce pracować w środowisku małej, szybko rozwijającej się firmy. Idealny kandydat ma oko do detali graficznych, potrafi pisać chwytliwe teksty, zna narzędzia AI i wie, jak je wykorzystać w codziennej pracy. Jeśli pasjonujesz się zdrowiem i śledzisz nowinki w tej dziedzinie - to jesteś osobą, której szukamy! Cenimy samodzielność, odpowiedzialność za projekty od A do Z i szczerość.
Twoje zadania:
Tworzenie i nadzór nad kampaniami marketingowymi oraz zarządzanie ich kalendarzem (omnichannel).
Pisanie chwytliwych treści (np. posty, newslettery, opisy produktów).
Analizowanie danych kampani omnichannel, wyciąganie z nich wniosków i budowanie nowych w oparciu o cele przychodowe.
Dbanie o spójność wizualną i komunikacyjną materiałów marketingowych.
Współpraca z grafikami i innymi członkami zespołu przy tworzeniu materiałów wizualnych.
Wykorzystywanie narzędzi AI do optymalizacji procesów marketingowych.
Analiza wyników kampanii i proponowanie usprawnień.
Budowanie i wzmacnianie wizerunku marki well-being.
Aktywne śledzenie trendów w branży zdrowia i wellness oraz wdrażanie ich w strategii marketingowej.
Czego oczekujemy?
Doświadczenia w marketingu (online i offline) – min. 2 lata w podobnej roli. Dużym plusem będzie wcześniejsze doświadczenie w branżach well-being, healthcare.
Umiejętności tworzenia chwytliwych treści i podstawowej edycji graficznej (np. Canva, Figma).
Znajomości narzędzi AI (ChatGPT, Gemini etc.) i umiejętności ich praktycznego wykorzystania w kampaniach marketingowych.
Zrozumienia podstaw brandingu i pasji do budowania spójnego wizerunku marki.
Zainteresowania tematyką zdrowia, wellness i długowieczności.
Co oferujemy?
Pracę w małym, 14-osobowym, zgranym zespole, w którym znajdziesz inspirację, naukę i wiedzę o produktach well-being.
Szansę na poszerzenie zakresu obowiązków i realizację własnych pomysłów.
Autonomię w dostarczaniu rezultatów – dajemy Ci narzędzia i kontekst, a Ty dostarczasz efekty.
Elastyczność - pracujemy hybrydowo. 3 dni z biura, 2 dni skąd tylko chcesz.
Marketer
Marketer
Okopowa 58, Warszawa
Natu.care