Specjalista/tka ds. E-Commerce
Katowice, Katowice +4 Lokalizacje
Natural Brands
Natural Brands (dawniej SPORTFOOD) to alternatywa dla domowej rutyny. Dzięki nam, nie musisz myśleć o zakupach, gotowaniu czy liczeniu kalorii. My robimy to za Ciebie, a Ty masz czas na działanie.
Specjalizujemy się jako producent w sokach cold press, gotowych daniach oraz dietach. Do ich produkcji używamy najwyższej jakości produktów i nowoczesnych technologii.
Firma powstała w grudniu 2015 roku i od tego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ze zbilansowanym jedzeniem.
Nasze produkty można znaleźć w ponad 800 lokalizacjach na terenie Polski, m.in. w sieci 1 minute, Biedronka, Żabka, siłowniach Zdrofit, Calypso, FabrykaFormy.
Aktualnie poszukujemy wzmocnienia do naszego zespołu - osoby odpowiedzialnej oraz docelowo samodzielnej w codziennych obowiązkach.
Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z zakresem obowiązków i przemyślane aplikacje - skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, które spełniają kryteria.
KTO - Specjalista/tka ds. E-Commerce
PRACA – Zdalnie
ZATRUDNIENIE – UZ / B2B
Do naszego wewnętrznego zespołu E-commerce poszukujemy technicznego/ej Specjalisty/tki ds. E-Commerce.
Szukamy osoby wśród kandydatów technicznych i analitycznych (zarządzanie CMS WordPress/Presta, podstawy HTML/Java, SEO/SXO/LLM-SEO, GA4, UX/UI),
Ważna jest dla nas odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych,
Koordynacja działań i procesów e-commerce, optymalizacja bieżących procesów jak lejki sprzedażowe, czy samodzielne zmiany front-end (lub ich koordynacja) - Nie szukamy osoby do obsługi zamówień ze sklepu,
Czynny i proaktywny udział w rozwoju strategii e-commerce produktów z kategorii FMCG (gotowe diety oraz dania),
Proaktywna współpraca z innymi specjalistami z całej firmy (głównie BOK, sprzedaż oraz marketing w tym Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe),
Znajomość SEO (wiedza praktyczna, doświadczenie w tej dziedzinie, umiejętność wdrażania i rozwijania treści),
Analityka i rekomendacje z nią związane nie są Ci obce, stawiasz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz umiesz prezentować tworzyć raporty (Excel; SQL/Looker Studio miło widziane), potrafisz przedstawić wnioski i rekomendacje
Świetna orientacja w środowisku multi-brandowym (pod Twoją opieką będzie kilka stron)
Czego NIE robimy na tym stanowisku:
Nie prowadzimy kampanii social media, nie tworzymy contentu pod influencer marketing, nie prowadzimy kampanii performance – skupiamy się na SEO, analizie danych, pracy w CMS i optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zapleczu technicznym.
Wymagania MUST HAVE:
Min. 5 lat praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce (rynek B2C, preferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)
Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz PrestaShop,
Potwierdzone doświadczenie web developmentu, content marketingu, optymalizacji SEO (HTML/JAVA, Google Search Console, narzędzie do SEO)
Praktyczna wiedza z zakresu raportowania danych o ruchu oraz sprzedaży (Excel)
Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych (Google Analytics)
NICE to HAVE:
Znajomość email marketing oraz tworzenia automatyzacji (GetResponse, User. com, inne podobne narzędzia)
Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce oraz optymalizacją
Dobra lub podstawowa znajomość digital marketingu - w tym online customer journey, poprawne wykorzystanie AI
Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach
Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji
Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki
Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań
Jeśli po przeczytaniu ogłoszenia pomyślisz "To o mnie!" to zapraszamy do aplikowania.
Proces ma 3 etapy:
Kontakt telefoniczny - rozmowa 15-20 minut
Spotkanie z osobą decyzyjną online (Google Meets) - 30-45 minut w trakcie których usłyszysz 4-7 pytań z zakresu wiedzy i zadań dotyczących stanowiska
Spotkanie z drugą osobą decyzyjną (Google Meets) - 30 minut w trakcie których poprosimy o rozwinięcie zagadnień związanych z Twoim dotychczasowym doświadczeniem
Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi osobami. Przystępując do procesu rekrutacyjnego wyrażasz zgodę na kontakt na podany numer telefoniczny oraz adres email.
Powodzenia!