Specjalista/tka ds. E-Commerce

7 500 - 10 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 500 - 9 100 PLNBrutto miesięcznie - UZ

Specjalista/tka ds. E-Commerce

Marketing

Katowice, Katowice +4 Lokalizacje

Natural Brands

7 500 - 10 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 500 - 9 100 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

GetResponse
PrestaShop
Wordpress
user.com
marketing automation
Google Analytics
e-mail marketing
e-commerce

Opis stanowiska

Natural Brands (dawniej SPORTFOOD) to alternatywa dla domowej rutyny. Dzięki nam, nie musisz myśleć o zakupach, gotowaniu czy liczeniu kalorii. My robimy to za Ciebie, a Ty masz czas na działanie.

Specjalizujemy się jako producent w sokach cold press, gotowych daniach oraz dietach. Do ich produkcji używamy najwyższej jakości produktów i nowoczesnych technologii.

Firma powstała w grudniu 2015 roku i od tego czasu stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek ze zbilansowanym jedzeniem.

Nasze produkty można znaleźć w ponad 800 lokalizacjach na terenie Polski, m.in. w sieci 1 minute, Biedronka, Żabka, siłowniach Zdrofit, Calypso, FabrykaFormy.


Aktualnie poszukujemy wzmocnienia do naszego zespołu - osoby odpowiedzialnej oraz docelowo samodzielnej w codziennych obowiązkach.

Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z zakresem obowiązków i przemyślane aplikacje - skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, które spełniają kryteria.


KTO - Specjalista/tka ds. E-Commerce

PRACA – Zdalnie 

ZATRUDNIENIE – UZ / B2B



Do naszego wewnętrznego zespołu E-commerce poszukujemy technicznego/ej Specjalisty/tki ds. E-Commerce.


  • Szukamy osoby wśród kandydatów technicznych i analitycznych (zarządzanie CMS WordPress/Presta, podstawy HTML/Java, SEO/SXO/LLM-SEO, GA4, UX/UI),

  • Ważna jest dla nas odpowiedzialność za rozwój e-commerce, w tym: koordynacja, testowanie i wdrażanie stron internetowych, produktów w ramach LP/one pager, treści na stronach internetowych,

  • Koordynacja działań i procesów e-commerce, optymalizacja bieżących procesów jak lejki sprzedażowe, czy samodzielne zmiany front-end (lub ich koordynacja) - Nie szukamy osoby do obsługi zamówień ze sklepu,

  • Czynny i proaktywny udział w rozwoju strategii e-commerce produktów z kategorii FMCG (gotowe diety oraz dania),

  • Proaktywna współpraca z innymi specjalistami z całej firmy (głównie BOK, sprzedaż oraz marketing w tym Inicjowanie nowych pomysłów wspierających działania sprzedażowe),

  • Znajomość SEO (wiedza praktyczna, doświadczenie w tej dziedzinie, umiejętność wdrażania i rozwijania treści),

  • Analityka i rekomendacje z nią związane nie są Ci obce, stawiasz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz umiesz prezentować tworzyć raporty (Excel; SQL/Looker Studio miło widziane), potrafisz przedstawić wnioski i rekomendacje

  • Świetna orientacja w środowisku multi-brandowym (pod Twoją opieką będzie kilka stron)


Czego NIE robimy na tym stanowisku:

Nie prowadzimy kampanii social media, nie tworzymy contentu pod influencer marketing, nie prowadzimy kampanii performance – skupiamy się na SEO, analizie danych, pracy w CMS i optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zapleczu technicznym.



Wymagania MUST HAVE:


  • Min. 5 lat praktycznego doświadczenia w obszarze eCommerce (rynek B2Cpreferowane branże - FMCG, kosmetyczna, suplementów diety)

  • Operacyjna znajomość WordPress/WooCommerce oraz PrestaShop,

  • Potwierdzone doświadczenie web developmentu, content marketingu, optymalizacji SEO (HTML/JAVA, Google Search Console, narzędzie do SEO)

  • Praktyczna wiedza z zakresu raportowania danych o ruchu oraz sprzedaży (Excel)

  • Bardzo dobre zdolności analityczne, posługiwania się danymi, rozwiązywania problemów oraz wnioskowania na podstawie analizy danych (Google Analytics)



NICE to HAVE:


  • Znajomość email marketing oraz tworzenia automatyzacji (GetResponse, User. com, inne podobne narzędzia)

  • Zorientowanie na sprzedaż oraz zrozumienie technologii online związanych z platformami e-commerce oraz optymalizacją

  • Dobra lub podstawowa znajomość digital marketingu - w tym online customer journey, poprawne wykorzystanie AI

  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacji oparte na współpracy oraz relacjach

  • Zdolność ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów

  • Umiejętność syntetycznej prezentacji rekomendacji

  • Wielozadaniowość, samodzielność, pro-aktywność, zorientowanie na cel i wyniki

  • Zdolność kreatywnego myślenia i kultury testowania nowych rozwiązań


Jeśli po przeczytaniu ogłoszenia pomyślisz "To o mnie!" to zapraszamy do aplikowania.


Proces ma 3 etapy:

  1. Kontakt telefoniczny - rozmowa 15-20 minut

  2. Spotkanie z osobą decyzyjną online (Google Meets) - 30-45 minut w trakcie których usłyszysz 4-7 pytań z zakresu wiedzy i zadań dotyczących stanowiska

  3. Spotkanie z drugą osobą decyzyjną (Google Meets) - 30 minut w trakcie których poprosimy o rozwinięcie zagadnień związanych z Twoim dotychczasowym doświadczeniem



Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi osobami. Przystępując do procesu rekrutacyjnego wyrażasz zgodę na kontakt na podany numer telefoniczny oraz adres email.


Powodzenia!

Oferta dodana: 19.08.2025
Lokalizacja biura