Specjalista ds. Technicznego wsparcia Klienta
Obsługa klienta

Specjalista ds. Technicznego wsparcia Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

W NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu SaaS. Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowych i specjalistyczne.  Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować ich wykorzystanie. 
Jesteśmy częścią Grupy Intellect, pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczać naszym Klientom konkretne oszczędności.

Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?

Dołącz do Zespołu, który tworzy marki: Navifleet, Inso, Sparkee i Intellect.

Aktualnie poszukujemy: 

Specjalisty ds. Technicznego wsparcia Klienta
Praca stacjonarna w biurze w Limanowej

Czym zajmuje się Specjalista ds. Technicznego wsparcia Klienta
w NAVIFLEET:

 Chcielibyśmy abyś pomagał naszym użytkownikom rozwiązywać problemy techniczne. Twoim najważniejszym celem będzie zapewnienie Klientom Navifleet niezakłóconego korzystania z  oprogramowania i hardware. Wierzymy, że dzięki Twojej wiedzy wspólnie wypracujemy usprawnienia w jakości naszych rozwiązań i poziomie obsługi. Potrzebujemy od Ciebie  wsparcia głównie w obszarze hardware.

Przykładowe zadania realizowane na stanowisku Specjalisty ds. Technicznego wsparcia to:

  • zdalny odbiór montażu lokalizatora GPS, 
  • obsługa zgłoszenia awarii lokalizatora GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M, 
  • współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań hardware np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych - śmieciarek, piaskarek i maszyn budowlanych. 

Cechy idealnego kandydata:  

  • swoboda w kontaktach międzyludzkich - znaczna część pracy to rozmowy z klientami i zespołem,
  • umiejętność czytania i rozumienie schematów urządzeń elektronicznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • znajomość topologii sieci 2G, 3G, 4G,
  • znajomość portów komunikacyjnych (analogowe, cyfrowe, BLE, RS, RFID, I2C, Dallas),
  • podstawowa wiedza na temat  magistrali OBD i CAN,
  • niezawodność w doprowadzaniu spraw do końca,
  • łączenie pasji i zainteresowań z pracą zawodową,
  • dbałość o procesy, normy i zasady,
  • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.

Nasza oferta: 

  • wynagrodzenie w przedziale od 4500 zł do  5000 zł netto przy umowie o pracę lub od 7600 zł do 8500 zł netto przy kontrakcie B2B,
  • staranne wdrożenie w stanowisko pracy - bardzo nam zależy na Twoim sukcesie w naszej firmie, 
  • zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć nie tylko w ciekawych projektach, ale też  okazję na wymianę wiedzy z ciekawymi ludźmi z naszej grupy: programiści, produktowcy,   menedżerowie, handlowcy, marketingowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
  • otwarte i bezpośrednie relacje z przełożonymi i właścicielami, 
  • bezpłatne lekcje języka angielskiego, 
  • finansowanie kursów i szkoleń,
  • masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
  • masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
  • współtworzenie kameralnej, ale nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
  • umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • pakiet socjalny - bezpłatne obiady, multisport, lekcje języka angielskiego.