W
NAVIFLEET rozwijamy system telematyczny w modelu
SaaS. Lokalizujemy pojazdy ciężarowe, osobowych i specjalistyczne. Nasze oprogramowanie analizuje ich parametry i pomaga lepiej zaplanować ich wykorzystanie.
Jesteśmy częścią Grupy Intellect, pracujemy w zwinnym środowisku, a naszą misją jest dostarczać naszym Klientom konkretne oszczędności.
Szukasz ciekawych wyzwań, chcesz sprawdzić się w środowisku startupowym, a jednocześnie mieć poczucie stabilności?
Dołącz do Zespołu, który tworzy marki: Navifleet, Inso, Sparkee i Intellect.
Aktualnie poszukujemy:
Specjalisty ds. Technicznego wsparcia Klienta
Praca stacjonarna w biurze w Limanowej
Czym zajmuje się Specjalista ds. Technicznego wsparcia Klienta
w NAVIFLEET:
Chcielibyśmy abyś pomagał naszym użytkownikom rozwiązywać problemy techniczne. Twoim najważniejszym celem będzie zapewnienie Klientom Navifleet niezakłóconego korzystania z oprogramowania i hardware. Wierzymy, że dzięki Twojej wiedzy wspólnie wypracujemy usprawnienia w jakości naszych rozwiązań i poziomie obsługi. Potrzebujemy od Ciebie wsparcia głównie w obszarze hardware.
Przykładowe zadania realizowane na stanowisku Specjalisty ds. Technicznego wsparcia to:
- zdalny odbiór montażu lokalizatora GPS,
- obsługa zgłoszenia awarii lokalizatora GPS (Jira Service Desk), współpraca z działem IT oraz z dostawcami Albatross System, Teltonika IoT, Aplisens, Orange M2M,
- współtworzenie wraz z działem IT koncepcji nowych rozwiązań hardware np. zdalne sterowanie funkcjami samochodu, opomiarowanie parametrów pojazdów specjalistycznych - śmieciarek, piaskarek i maszyn budowlanych.
Cechy idealnego kandydata:
- swoboda w kontaktach międzyludzkich - znaczna część pracy to rozmowy z klientami i zespołem,
- umiejętność czytania i rozumienie schematów urządzeń elektronicznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,
- znajomość topologii sieci 2G, 3G, 4G,
- znajomość portów komunikacyjnych (analogowe, cyfrowe, BLE, RS, RFID, I2C, Dallas),
- podstawowa wiedza na temat magistrali OBD i CAN,
- niezawodność w doprowadzaniu spraw do końca,
- łączenie pasji i zainteresowań z pracą zawodową,
- dbałość o procesy, normy i zasady,
- gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.
Nasza oferta:
- wynagrodzenie w przedziale od 4500 zł do 5000 zł netto przy umowie o pracę lub od 7600 zł do 8500 zł netto przy kontrakcie B2B,
- staranne wdrożenie w stanowisko pracy - bardzo nam zależy na Twoim sukcesie w naszej firmie,
- zapewnimy Ci prawdziwy rozwój. Będziesz miał możliwość uczestniczyć nie tylko w ciekawych projektach, ale też okazję na wymianę wiedzy z ciekawymi ludźmi z naszej grupy: programiści, produktowcy, menedżerowie, handlowcy, marketingowcy, właściciele i wiele innych kompetencji - każdy chętnie dzieli się wiedzą,
- otwarte i bezpośrednie relacje z przełożonymi i właścicielami,
- bezpłatne lekcje języka angielskiego,
- finansowanie kursów i szkoleń,
- masz realny wpływ na swoje narzędzia pracy - telefon, komputer możesz wybrać sobie sam,
- masz również wpływa na kształt procesów w których pracujesz - oczekujemy Twojej pomocy w ciągłym udoskonalaniu naszej organizacji,
- współtworzenie kameralnej, ale nowoczesnej firmy w technologicznej, bardzo rozwojowej branży,
- umowa o pracę lub kontrakt B2B,
- pakiet socjalny - bezpłatne obiady, multisport, lekcje języka angielskiego.