Analiza dokumentacji techniczno-projektowej w zakresie kompletności, prawidłowości, zgodności z obowiązującymi przepisami oraz możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych
Analiza dokumentacji przetargowej w zakresie wymogów formalnych (SWZ, warunki umowne, decyzje administracyjne, harmonogramy, itp.)
Sporządzanie przedmiarów robót i zestawień materiałowych
Sporządzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, PFU, dokumentów formalnych oraz wizji lokalnej
Przygotowywanie zapytań ofertowych
Pozyskiwanie ofert od podwykonawców, dostawców, producentów, usługodawców
Analiza i porównanie otrzymanych ofert pod kątem merytorycznym oraz ekonomicznym
Nawiązywanie kontaktów oraz prowadzenie negocjacji z potencjalnymi podwykonawcami, dostawcami, producentami, usługodawcami
Bieżące śledzenie zmian poziomu cen robót, materiałów, usług i wskaźników jednostkowych
Koordynacja wycen na styku z innymi branżami
Przygotowywanie wycen i ofert zgodnie z procedurami