UWAGA DANE O FIRMIE DOTYCZĄ AGENCJI REKRUTACYJNEJ A NIE POTENCJALNEGO PRACODAWCY
Zakres obowiązków:
Organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy
Kalkulacja i wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań,
Odpowiedzialność za rozliczanie kosztów
organizowanie spotkań dla zarządu
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji dystrybucję poczty wśród pracowników, w tym koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),
Przygotowywanie prezentacji i raportów
Współpraca z agencją PR w zakresie wizerunku marketingu
Współpraca z biurem księgowym przygotowywanie dokumentów i zestawień dla księgowości
Bieżący kontakt z dostawcami i klientami
Wymagania:
Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w podobnej roli, najchętniej w branży nieruchomościowej i/lub banku
Wymagane wykształcenie wyższe/licencjat
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Dobra organizacja pracy (zarządzanie projektami)
Umiejętność pracy pod presją czasu i oczekiwań (np. kontakty z dostawcami, przygotowywanie prezentacji)