Obowiązki
Obsługa zgłoszeń serwisowych zrealizowanych inwestycji zgodnie z wymaganym czasem reakcji;
Weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek oraz przydział wg odpowiedzialności na podwykonawców;
Prowadzenie korespondencji oraz konsultacje telefoniczne z inwestorami oraz podwykonawcami;
Organizowanie wizji lokalnych z podwykonawcami i administracją budynku;
Współpraca z kierownikami budów i robót danych inwestycji;
Współpraca z siecią serwisantów zewnętrznych/podwykonawców;
Prowadzenie pełnej dokumentacji serwisowej i usterkowej potwierdzającej jakość i terminowość usuwania usterek oraz wykonania serwisów;
Organizowanie zastępczego wykonawstwa zgłoszonych usterek oraz prowadzenie roszczeń względem podwykonawców;
Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych;
Nadzór nad prawidłowym i terminowym usuwaniem zgłoszonych usterek;
Prowadzenie harmonogramu serwisowego oraz rejestru usterek;
Wymagania pracodawcy
Wykształcenie wyższe budowlane lub technikum budowlane;
Umiejętność diagnozowania usterek (pełnobranżowa!);
Umiejętność ustalania przyczyn występowania usterek i szacowanie kosztów ich usunięcia;
Doświadczenie w pracy związanej z nadzorowaniem robót na budowie;
Doświadczenie w pracy w serwisie gwarancyjnym na tożsamym stanowisku - mile widziane minimum 2 lata;
Znajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego, PZP i WT;
Znajomość obsługi pakietu MS Office;
Samodzielność i inicjatywa w działaniu, decyzyjność;
Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
Zdolności negocjacyjne i asertywność;
Czynne prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje
Auto służbowe do użytku prywatnego
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne
Bonusy i premie
Możliwość rozwoju i szkoleń
Rekomendowane oferty