Kierownik centrum handlowego
Nowa
Nieruchomości

Kierownik centrum handlowego

Warszawa
13 000 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
13 000 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
NES Fircroft

NES Fircroft

NES Fircroft to globalna firma specjalizująca się w usługach rekrutacyjnych i zarządzaniu mobilnością pracowników, obsługująca sektory energetyczne, inżynieryjne oraz przemysłowe na całym świecie. Firma oferuje wsparcie w zakresie pozyskiwania talentów, mobilizacji pracowników do projektów w odległych lokalizacjach oraz poszukiwania kadry zarządzającej na najwyższych szczeblach. Posiada rozległą sieć biur na różnych kontynentach, co pozwala na świadczanie usług lokalnych oraz globalnych. Ceni innowacyjność, profesjonalizm i wspiera rozwój swoich klientów oraz pracowników.

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski C1

branża budowlana

branża nieruchomości

dokumentacja techniczna

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie operacyjne niewielkiego centrum handlowego, w tym nadzór nad jego funkcjonowaniem oraz nadzór techniczny, kontrola realizacji prac budowlanych i usług technicznych.

  • Reprezentowanie Pracodawcy w kontaktach z najemcami lokali, weryfikacja realizacji obowiązków

  • Utrzymywanie relacji z podmiotami zewnętrznymi, takimi jak organy administracji publicznej, służby mundurowe, ubezpieczyciele oraz rzeczoznawcy, w zakresie spraw dotyczących obiektu.

·        Zarządzanie powierzchniami wspólnymi Centrum, w tym wybór dostawców usług (np. sprzątanie, konserwacja, ochrona)

  • Współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie: Facility Management (obsługa techniczna, przeglądy, naprawy), ochrony i systemów bezpieczeństwa, utrzymania czystości i porządku oraz innymi serwisami zewnętrznymi

  • Planowanie i nadzór nad realizacją prac remontowych, modernizacyjnych i inwestycyjnych

  • Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technicznych oraz optymalizacja kosztów inwestycji i eksploatacji 

 

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowane doświadczenie w budowie lub obsłudze centrów handlowych od strony technicznej

  • Znajomość zagadnień z zakresu facility management, instalacji budynkowych, systemów bezpieczeństwa

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Umiejętność współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1

 

Oferta:

·        Praca w międzynarodowej organizacji

·        Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

·        Stacjonarna praca niewymająca delegacji

·        Pakiet benefitów

13 000 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP